Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, December 12, 2013

Buffet Durian Ah beng Local Fruits Wholesaler

Huny balik kerja kol berapa jom jalan-jalan b boring.. Lol nak pergi mane pulak?? Tah mane2 jer la..hahaha.. Ok kejap lagi huny gerak balik ada kerja sikit nak kena buat..

Dah ontheway balik aku call Affan bagitau aku dah gerak dari ofis kang dah sampai rumah suruh die turun.. Dah nak sampai aku call bagitau die suruh turun sekali die cakap malas nak keluar rumah.. Deerrr ini bikin panas, boley pulak malas.. hohoho tak kelakarlah bee..

Aku pon naik lif menuju ke rumah.. Sekali dalam lif si Affan call bagitau apa tah.. Aku pon tak brape dengar masa tu dalam lif.. Dah sampai depan pintu rumah si Affan siap bukakkan pintu lagi.. *dalam hati wow romantiknya laki aku tak pernah2 aku balik kerja die bukakkan pintu.. So suwettttt~~

Affan : Huny jom makan durian..
Aku : O___O Apa Durian???
Affan : Jom la b teringin..
Aku : Laaa kata tak jadi nak keluar tibe2 teringin nak makan durian pulak..
Affan : Alaaa kite makan durian depan rumah ni jer..
Aku : B ni sajer bawak huny makan durian time perut huny tengah kenyang.. Lain kali la b nanti tak feel makan perut penuh..
Affan : huny tak nak sudah tengok jer b makan..hahaha
Aku : hurmm yerla jom.. *pasrah

Ontheway balik dalam kereta aku sempat makan roti kebab sebab tu kenyang..hahahaha Pastu pulak ngi makan durian.. Bagus bee..

Ni kali pertama aku ngan Affan makan durian kat sini selalu makan durian kat SS2.. Kat sini ok jugak tenang tak ramai orang macam kat SS2 tu..

Ada yang tanya kedai durian ni kat mane.. Kalo mane yang tau pasaraya Jaya Grocer Tropicana kat situ la die.. Betul2 tepi jalan nak u-turn..

Ni nama kedai die Ah beng Local Fruits Wholesaler.. address :
Jalan Tropicana Selatan, Tropical, 47410 Petaling Jaya, Selangor..

 Manggis pon ada..

Langsat..

Kelapa dan rambutan.. Ok rambutan takde nafsu sebab hari2 aku dok makan rambutan kat rumah mak..hahaha

 Sekarangkan tengah musim durian jadi buffet kat sini satu kepala rm10 ko makan la sampai muntah.. haha

 Korang jangan risau durian kat sini semua segar terbaik dari hutan..hahaha Tibe2..

Tengok isi die pon dah tau kan belum rase kat mulut.. Perghhhh!!!!!

Menikmati sungguh.. Muke pon dah bulat macam doroyan bee..kekeke

Mari kite rase... Hurmmmm dappppp... Terasa hilang masalah yang terbeban di atas kepala itu..hehe

Dari hari tu dok teringin nak makan durian dapat jugak makan walaupon perut dah kenyang... Tapi tengok durian ni perut kenyang jadik lapar balik..hahaha

 Sedapnya lahai dapat makan Musang king... Superb die punye rase lemak manis terbaekkkkkk gua cakap lu!!!

Kopek b jangan tak kopek.. Jangan keluar hantu kopek sudah..buahahaha

Eh eh colour sama ngan baju i pulak.. weeee..

Terbaik puas hati dapat makan durian kampung dan Musang King kat Ah beng Local Fruits Wholesaler.. Time kaseh tokey nanti kami datang repeat makan durian lagi ha..

piece : kathyjem

14 comments:

Unknown said...

salam perkenalan sis..


sedapnya musang king tu....

Rizziela said...

harus cari geng gak ni..en suami x makan durian plak

kathy jem said...

achiek anis : salam perkenalan jugak.. =)

kathy jem said...

Rizziela : alaaa syngnye suami tak mkn durian kalo tak leh mkn durian ngan die..hehe

diana aziz said...

bestnye durian..... hoihh... tetibe mengidam pulakss...

Unknown said...

ni betol2 mengancam..tengok kaler yang kuning pekat likat tu dah tau dah rasa camner..
murah la tu 10hengget tuk musang king..memang balun sampai lebam ni kalo dapat..

FnF Centre said...

Sedapnya durian..tba2 teringin lak..huhuhhu
murah la satu kepala rm10..siap blh mkn musang king lg..

http://norfaezah-zakaria.blogspot.com/

msredcheesecake said...

mengancamnye doyan tu...

Ana said...

Aduhh sedapnya...da lah tgh memboyot nie bila tgk kathy mkn durian rase teringin plak...tak tahan tgk musang king tuuuu mcm lemak manis jer:)

~♥dieyba_baby♥~ said...

mcm sedap je sis.. kuning2 durian dia..

Kopiolimauice said...

murah nye! seploh hengget je sorang

FaTiN said...

Memang tengah mengidam nak makan durian ni. Sob sob sob

Unknown said...

www.facebook.com/ahbengdurian
come and support !

Unknown said...

www.facebook.com/ahbengdurian
come and support!