Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, December 10, 2013

Kami Berdua Kali Pertama Ke Karnival Jom Heboh..

Jom Jom Jom Jom Heboh Heboh Heboh..Hamboi siap nyanyi lagi Jom Heboh lagi..hahaha Biaserlah aku excited jap nak pegi Jom Heboh ni al maklum la kali pertama datang..mehehehe..

Sian aku first time datang walaupon Jom Heboh ni dah berpuloh kali buat baru la ni nak mai.. Sebab apa macam tu sebab fikir *alaaa jom heboh ni kan setiap tahun buat nanti2 boley pegi.. Sebab pikir macam tu la sampai ke sudah tak pergi lagi2 mane yang dok dekat ngan Stadium Bukit Jalil tu kan lagi takde hati nak pegi kan..hahaha Sebab korang pon fikir macam tu jugekkan..hahahaha Eleh tak ngaku pulak.. =P


Kami berdua kali pertama datang ke Karnival Jom Heboh jadi bila sampai.. Woooowww! ramai manusia..hahahaha Nasib cuaca pon ok mendung tak panas..

Datang sini pon sebab ada kerja sikit nak kena buat.. So ajak la Eira teman aku.. Dulu2 event aku selalu teman die sekarang anak buah lawan tokeh..hahaha Aku rase tak pernah lagi event Nuffnang aku datang sorang mesti berdua.. Sebab i kan budak baru tak pandai nak handle event macam ni lagi pon kakut nak jumpe blogger2 yang hebat2 ni.. Siape la saya kathyjem ni.. huhuhu Nasib manjer i ni ada boley la die turun ilmu sikit kat aku yang tak berapa nak pandai.. =D

Eira kata senang jer ko senyum jer sepanjang masa..muahahaha Ilmu apakah ini manjer??? hahaha

Hari tu kena cover booth Mamee Chef... Tweet kejap ambik gambar sana sini dah selesai.. Senang korja oden tak sampai 10 minit settle semuanye.. =)

Ramai jugak yang datang booth Mamee Chef yerla time Karnival macam ni la nak borong maggi satu lori murah kot..

Ramainye manusia.. Aku ngan Eira tak sempat nak round booth kat Karnival Jom Heboh ni..

Lagi pon dah nak hujan masa ni.. Tengok langit dah gelap..

Saya pada petang itu simple ajer..

Nampak langit dah gelap..Hujan dah turun masa ni tapi renyai2 jer la..

My manjer yang sudah sekeping badannya.. Nak kurus macam ni jugak macam mane ko mampu.. Eira kata senang jer nak kurus beranak lagi sorang.. Ok!

Moh la kite pulang hujan sudah turun.. Kemain laju jalan nak menuju ke kereta..

Sempat beli air sebab sudah kehausan...

Pastu tu kami ke Times Square mau shopping kejap.. Sempat lagi tu..

Pas shopping makan Subway pastu sambung shopping lagi..

Yummss masing2 sedang menikmati.. Aku paling kebulur sekali dari tengahari tak makan.. Eira ok la tengahari tu pergi wedding nasi minyak masih dok dalam perut die..

Abis makan sambung shopping jap ingat lepas abis shopping nak makan Snowflake sebab Eira teringin nak makan sekali si Affan call suruh balik.. Derrrr!!!! Ok fine kena balik dah kena bebel.. Tak boley tengok si isteri berjimba kejap..hahaha

piece : kathyjem

6 comments:

Unknown said...

x pnh lg g jomheboh nie..huhuhu..

intandayani said...

Semakin cantik la sekarang

Chekgu Azrine said...

Akk suka bdn cam sis..jgn kuris sgt..maintain jep..klu kurus sgt sng nmpk tua..hehe

kathy jem said...

cahaya nur : kena pegi br tau rase best ker tak Jom Heboh tu..hehehe =D

kathy jem said...

intandayani : biaser jer awak.. =D

kathy jem said...

Chekgu Azrine : nak kurus sikit jer lagi akak..hehe :)