Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, December 1, 2013

Mamee Chef Jom Upgrade di Jom Heboh

Halloooo semua.. Weekend ni korang buat apa..?? Tak tau lagi nak buat apa nak pegi mane.. Aku boley bagi idea kat korang untuk satu family.. Jom kite ke Karnival Jom Heboh..!!!!! Mesti korang taukan apa tu Jom Heboh.. Kalo tak tau bukan orang Malaysia la tu..hahaha

Apa yang menarik sangat kat Jom Heboh kali.. Ni dieeeeee pakcik makcik anak2 adik2..

Macam2 yang ado kat Jom Heboh tu nanti salah satu aktivitinya seperti aktiviti jualan buah-buahan sayuran segar, boley beli benih pokok mane yang suke bercucuk tanam tu, masakan bersama Chef selebriti mane yang kaki memasak tu boley tengok masakan-masakan yang menarik, jualan manisan dan gula-gula berkonsepkan candy buffet.. Haaa ni anak2 mesti suke ni..

Ada ruang hiburan dan pembelajaran khas untuk kanak-kanak dan aktiviti seperti terokai kemahiran memasak si kecil, riang ria bersama maskot Boboiboy & Bola Kampung.. Bola Kampung ni favourite Raiisah ni..hehehe Minah tu kalo tengok cerita ni melopong mulut..Suke benor die tengok cite Bola Kampung tu..

Ada juga persembahan artis dan aktviti menarik untuk anak-anak seperti 'Makeover'.. Anak-anak yang kaki makeup suke melaram tu boley datang ke booth Bananana Land kat situ macam-macam aktiviti untuk anak-anak tak rugi bawak dieorang mesti anak2 lagi suke dan boley bawak pulang sekeping gambar polaroid yang menjadi watak pilihan karakter animasi adik-adik macam harimau ker, dinosaur ker, cat ker..hehehe Comelkan..

Pastu pulak Mamee Chef ada bukak booth.. Mamee Chef kan tengah ada keluarkan produk terbaru so korang boley dapatkan Mamee Chef free sample untuk korang yang nak rase perasa terbaru ni semua.. Haruslah korang kena pergi kan.. Aku pon nak pergi jugak dapat sample free tuu wajib datang.. ^_^
 
So datanglah beramai-ramai bawak suami isteri anak beranak angkut satu van pergi ke Karnival Jom Heboh pada 30 Nov & 1 Dec ini di Stadium Bukit Jalil! Event bermula dari pukul 10 pagi sampai 5 petang..

Kalo korang ada kat gerai Mamee Chef masa tu jangan lupa "tweet" dan hashtags #jomupgrade #mameechef semasa event berlangsung untuk memenangi hadiah misteri daripada Mamee Chef.. Tu seharus korang join okey dapat hadiah macam-macam ni jangan lepaskan peluang yang ada pergi tau bawak family..

Korang juga boley tengok dan melayari Facebook Page Mamee Chef dan "Like" untuk contest menarik kat situ dan info mengenai Karnival Jom Heboh boley tengok di Jom Heboh

Jumpe korang kat Karnival Jom Heboh 30 Nov & 1 Dec tau..Buiii.. :) Ececece semangat nak pergi ni..hehe

piece : kathyjem

4 comments:

Rizziela said...

kat mana ek...lupa lah

Unknown said...

huhuhu..jauh sgt nak pergi pon.. rembat satu lah untuk husna..hehehe..

kathy jem said...

Rizziela : kat stadium bukit jalil..

kathy jem said...

husna zahidi : boley2 nak berapa..hehe =P