Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, February 1, 2014

Caltex Beri Ganjaran kepada Pelanggan

Halo halo.. Kat sini aku nak bagitau korang kalo mane yang isi minyak kat Caltex jangan lupe isi borang kad kesetiaan Caltex Journey ni tau.. Sebab Chevron Malaysia Limited baru-baru ni melancarkan kad kesetian Caltex Journey.. Meh aku explain kat korang apa yang akan diperolehi dan tujuan join Caltex Journey ni..

Sebelum tu korang mesti nak tahu apa itu "Kad Kesetiaan Caltex Journey" ni.. Kad Kesetiaan Caltex Journey ni diperkenalkan dengan kerjasama BCard iaitu bertujuan memberi penghargaan kepada pelanggan dengan menambah nilai ganjaran kepada setiap pembelian di stesesn minyak Caltex..

Mane nak dapat kad JOURNEY ni.. Senang jer korang pegi la mane-mane stesen Caltex yang berdekatan isi borang pastu serahkan kepada kaunter pembayaran dan terus akan dapat kad JOURNEY hari tu jugak.. Kalo korang nak dapat or nak menembus Bpoints just tunjuk kad JOURNEY tu di kaunter pembayaran semasa nak bayar petrol..

Di bawah program kesetian kad JOURNEY ni setiap liter petrol yang dibeli di stesen Caltex, korang layak menerima BPoint.. Malah dengan kerjasama BCARD, pengguna kad JOURNEY dapat mengumpul mata di lebih 65 jenama terkemuka seperti Lazada, Zalora, Starbucks dan Chatime semua 420 stetsen minyak Caltex di seluruh Semenanjung Malaysia..

BPoints yang terkumpul boley ditebus untuk petrol or barangan kedai serbaneka di stesen Caltex serta di mane-mane kedai yang mengambil bahagian.. Korang boley semak dan tengok BPoints di  http://www.bcard.com.my atau http://www.caltex.com.my dengan memasukkan nombor pin yang terletak di belakang kad JOURNEY.

Sempena dengan pelancaran kad JOURNEY promosi istimewa dengan BCARD di mana pemenang bertuah akan memenangi semua perbelanjaan seperti dibayar lawatan ke United Kingdom untuk menonton perlawanan Liga Perdana Inggeris yang memaparkan Cardiff City menentang Liverpool..

Terdapat juga hadiah mingguan yang menarik untuk boot.. The ‘Swipe Your Way to Cardiff’ iaitu pertandingan dianjurkan oleh BCARD dari 15 Januari - 28 Februari 2014 untuk semua ahli BCARD tetapi hanya untuk ahli-ahli JOURNEY Kad berhak untuk diberi ganjaran dengan penyertaan-penyertaan berganda dalam pertandingan ini.

Untuk mengambil bahagian, mendaftar di www.bcard.com.my/cardiff / Cardiff dan swipe JOURNEY Kad untuk perbelanjaan terkumpul sebanyak RM200 di mana-mana BCARD merchant termasuk satu transaksi di mana-mana stesen minyak Caltex dan secara automatik korang layak untuk masuk dua kali dalam pertandingan tersebut..

Ahli Kad JOURNEY akan terus mendapat penyertaan sebanyak dua kali dengan swipes berikut mana-mana amaun di stesen Caltex hanya semasa tempoh peraduan. Peraduan ini bermula dari 15 Januari 2014, yang mane pelanggan pertama 400 Kad JOURNEY baru sign-ups di setiap stesen Caltex masing dengan transaksi minimum RM30 petrol RON97 dan / atau Mart barangan akan menerima hadiah khas BCARD, Lazada, Pizza Papa John dan Caltex..

Nak minum starbucks tunjuk kad ni dah dapat point.. Apa gunanya kan dah ada kad Journey ni tapi tak collect points sebab setiap poin ada ganjaran.. Lagi2 kalo isi minyak kat Caltex lagi banyak die punye points tu yang dapat..

Korang tengok kat atas macam2 tempat boley guna kad ni banyakkan.. Boley guna kat Chatime, Cosway, Papa Johns, Kenny Rogers, Zalora, Starbucks.. Macam2 lagi outlet yang korang boley collect points..


Ok korang jangan lupe register Kad JOURNEY ni kat mane2 stesen minyak Caltex tau.. =)


piece : kathyjem

6 comments:

Mohd Fadzly said...

Salam. Terima kasih atas perkongsian. Saya Mohd Fadzly bin Abd Ghafar menawarkan kepada Cik Kathy utk menyertai kami dalam Mykad smartshopper program. Sama seperti Caltex Journey tetapi kami hanya menggunakan Mykad shj. Pendaftaran PERCUMA. Nak tahu detail? Whatsapp 0133268369

zhanxplore said...

Program gores & menang

zhanxplore said...

Program gores & menang

Unknown said...

Cara mendapatkan point journey card dgn pembelian di lazada.
harunkpp@gmail.com

Unknown said...

Cara mendapatkan point journey card dgn pembelian di lazada.
harunkpp@gmail.com

Unknown said...

Hai saya dah dftar , tpi saya dh dua kali isi minyak dekat caltex , saya tk dpt apa2 point pun ,