Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, November 18, 2009

2012 yang mengarut lagi karut

Aku dah tengok cerita 2012 ni..huhu.. :)

Best gaks cerita ni cume jalan cerita die agak mengarut skit la kan.. Korang nak tengok bley la nak percaya jangan.. Sebab ape aku kata cerita ni mengarut sebab ade ker negara Amerika je yang tak kena kiamat pastu lak rakyat die jer yang selamat.. Negara lain semua musnah hancur berkecai takde sorang yang pun selamat.. huhu sangat la tak logik..

Kalo betul la hari kiamat mesti la smue nyer musnah hancur ni tak akhir jalan cerita ni bley pulak bumi jadi asal balik.. bley pulak macam tu.. Lagik la mengarut.. huh

Tak agak2 la kan orang hollywood ni nak buat cerita biar logik skit kan.. ape daa! Tah la aku malas nak cerita lebih2 kan korang pegi la nengok nyer..

Ape2 pun piece dari aku kathyjem..! tibe jer.. khihi

piece : kathyjem

4 comments:

maklongon9shoppe said...

huhuhu... bunga tu kelas gitu...

kathy jem said...

hehe..saje gedik letak bunga besar atas kepala.. :P

intan said...

yeker mcm tu citernye..baru nk g tgk this week..huhuhu..nampak nye x jadilah..
yelah kathy..grand bunga tuh...

kathy jem said...

haha..ala kalo saje2 nak tengok bley la.. tapi lama tu 3 jam tau..huhu