Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, November 25, 2009

Meh La Nengok Ape yang Menarik Kat Tempat Kerja Aku Ni

Selama ni aku dok posing2 depan pc jer kan.. Korang mesti nak tau cam mane la suasana tempat aku bekerja kan.. hurrmmm ade ker orang nak tahu.. huhuhuhu.. Ai tak kisah nok kalo takde sape nak tau pun takper.. Oden tak kisah.. Sajer nak berkongsi suasana di tempat kerja aku ni ngan uols semua..

Meh jengah di tempat aku berkerja..Dekat ofis aku ni la tempat aku nak berkarya, menjalankan sebagai pekerja yang dedikasi, rajin, kreatif dan inovatif.. :P nak muntah jap.. hahaha Sekali sekala nak up kan diri.. Menangok jap.. Bile la bos nak naik gaji ni.. tibe2.. haha

Ni la die view tempat duduk aku yang aku hari2 mengadap die.. Bersepah kan.. khihi.. Bukan tak nak kemas sebab ruang sempit pastu lak barang banyak.. Ni pun berapa kali kemas tapi bersepah gak.. Ni ok la ni kalo nak bandingkan masa aku kerja di company lama lagi bersepah tak hingat.. Satu ari kemas satu ari jugak la bersepah.. Ni kerja ni SYABAS ni kira ok la ni.. :)

View di sebelah kanan.. Kat situ untuk ruang aku makan dan jugak tempat letak laptop.. :D

Tamak kan aku ni orang pakai satu monitor jer aku sampai dua.. :P Bukan ape untuk mencepatkan kerja.. Dan jugak sound system.. Wei ape ko ingt kt umah ker sound system.. Sebut Speaker sudah..

Printer yang baru aku rosakkan.. khihihi.. Bile nak dapat printer baru ni..!!

Anak2 patung dan bunga untuk menceriakan mood kerja..

Muke aku yang kuar paper UTUSAN sempena open house CCPA.. Ni ofismate aku photostat kan dan suruh tampal.. Tapi muka aku ala2 nampak tak nampak.. Tu kat hujung tu ha.. Oooit bunga kering tu nak simpan gak ker..!

Kad raya CCPA.. Mane aku ek..

Tu ha yang baju biru tu.. Perasan tak gambar ni aku letak background blog aku.. Mana2 yang bukak blog aku waktu bulan puasa ngan raya mesti perasan kan... oh lupa nk bagitau nyer kad raya ccpa ni ai yang buat kan..

Lotion, body spray ngan pencuci tangan wajib berada di tempat aku.. Kot tangan kotor takyah cuci ngan air pakai jer hand sanitiser ni.. Lotion lak kalo tangan kering2 dok lama dalam aircond leh sapukan.. Agak2 badan bau semacam spray la body splash ni..

Gambar lama nyer.. Ni aku letak waktu aku baru2 masuk SYABAS.. Yang hujung sebelah kanan tu budak ofismate aku yang ambik.. Yerla budak baru masa tu abis gambar2 aku die ambik.. :)
Gambar ngan abang sayang wajib ade.. eee geli dengar

Vitamin C yang wajib hari2 aku makan untuk menambah kan tenaga..

Ni pun semua gambar2 lama waktu aku baru masuk ofis.. Biaser la i ni kan suke bergambar.. So wajib letak gambar perasan kat tempat duduk i ni ha.. hihihi

Cermin untuk melihat muka hudoh ker tak hudoh.. haha Dan jugak sikat rambut..

Keychain pemberian dari budak2 ofis aku.. Dieorang ni wajib bagi keychain kalo dieorng outstation ker, bercuti ngan family, ngi jalan2 ker.. Wajib membeli untuk setiap seorang..

Calendar untuk tik kalo datang lambat ker cuti ker mc ker.. Kena keja lebih masa ker.. OT ker.. Tu semua la harus ade di tempat aku.. Senang nak claim.. khihi

Sudah kathy jangan nak dok berangan buat kerja sekarang.. la la la kerja.. la la la kerja.. Lagu Meet Uncle Husin :D

piece : kathyjem

3 comments:

[z@ck] said...

wah..stiap sudut amik gmbr..
bgs2..
boss..up gaji akk ni untuk setahun!

hehehe

hans said...

gila sempat tu amik gambar semua tempat
haha

kathy jem said...

tu la harap2 bos naikkan gaji..
hans : ala ni saje2 jer boring ngah keje tak banyak.. :)