Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, November 11, 2009

Nak Pergi Menembak

Kerja ini la yang membuat aku penat sampai sekarang.. Gileee mau tak penat tengah2 padang dengan matahari terpacak atas kepala aku ambik gambar pakcik2 askar air ni tengah menembak.. huhuhu

Aku pose jer.. Menembak idak ler nyer.. Sebab kepenatan mengambil gambar..

Lagipun ari tu kat Kuching Sarawak aku sudah merase ape itu menembak.. So bagi peluang budak2 ofis aku yang tak menembak lagi..

Aku memasukkan peluru

Peluru hidup ok.. Bukan peluru mainan.. Kalo kena badan kompem nyer mati..

Berjaya memasukan peluru..haha tapi abang askar tu kuar kan balik peluru tu sebab aku masukkan peluru tu tak betul.. hahah Nasib baik abang askar tu perasan.. Kalo tak abissss...

Ni adalah hasil kerja ku as photographer.. :P Poyos macam la cantek ko ambik..!
Menuju ke tempat menembak

Peluru kelonsong keluar terus menembusi sasaran..

Lapangsasar Menyala Port Dickson Negeri Sembilan

Tembak pakcik jangan tak tembak..

Tembak sampai terangkat kaki ye abang!

Kedebaaa kedebommm.. Bunyi orang menembak..

Aku dengan senapang M16.. :P Poyosss menembak nyer idak gak.. Posing jer lebih.. khihihihi..

piece : kathyjem

3 comments:

nasazfrog... said...

aduhaii... kathy gelak sorang2 den nengok gambar abg menembak sambik terangkat kaki eh... hahaha cam lawak pun ade.. :)

ChiLaBaey's said...

Gaya tu dah ada dah....

kathy jem said...

nasaz : Kelakar tau time ni macam2 gaya dieorang menembak..
ChiLaBaey's : Gaya seorang penembak..hahaha