Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, November 24, 2009

Lunch di Thailand

Wah tajuk nak gempak jer tau.. Padahal makan kat tempat restoran ala2 thai jer.. khihihi.. Tak dapat makan kat Thailand pun takper.. Kat sini dah ok sebab die pasang lagu2 Thailand tu yang membuat terasa berasa di Thailand.. poyo nmpk sangat tipu.. :P

Lunch tadi Afan ambik datang ambik kat ofis sebab ari ni die cuti... :D

Sila abaikan orang yang tengah bertapa tu nyer..

Afan tengah pening2 lalat

Air cincau berperasa pandan.. Tawar tak best..

Sebelum makan di hidangkan dengan keropok kerabu.. Tah iyer kot nama die cam gini..

Nasi die terbaik.. Sampai nenas2 tu pun aku makan sekali.. Nmpk sangat menipu..

Tomyam die sedap.. Ni kalo sakit pasti sihat..

Dessert mango with milk.. iyer kots.. Tapi rase die macam susu..

piece : kathyjem

4 comments:

♥ladykiki♥ said...

=] sedap² lame dah aku tk kuar jalan² cari makan ni..

kathy jem said...

yekerr..cian ko...ngi la kuar jalan2 cari makan..

intan said...

wahhh..mcm sedap jek..tp tpt yg kathy pegi tu kat mane..lain kali klu katy pegi mkn kat mane2..sila bgtau ye tptnye sekali...kempunan org yg nak pegi... :p

kathy jem said...

hehe..ok kak..ni kat restoran Rak Thai di The Gardens Midvalley Bangsar..