Klik Yer!! Mekasih...

Monday, November 9, 2009

MC disebabkan badan sengal-sengal

Ari ni aku tak keje coz ari sabtu ngan ahad ari tu pegi Port Dickson sebab kena ambik gambar..

Ingt ari ni nak ngi keje sekali bangun terus badan sengal2.. huhu Ape lagi ngi klinik ambik mc la.. yeahoo.. Wah suke ko ek kalo mc.. Alasan tu smue padahal bley je ngi keje..hehe Dah sifat malas datang ni kan cari alasan la..lalala~~

Tapi serius ok aku ngi PD tu bukan suka2 nak seronok ok.. Kat sana aku bertungkus lumus menjalankan kewajipan aku sebagai pekerja dan juga mengambil gambar di tengah2 padang lapangan sasar menembak alaa kat kem tentera darat PD tu.. haa kat situ la.. SYABAS buat penutupan Rejimen Askar-Askar Pengendalian Air dari seluruh negeri..

Abis badan aku hitam legam sebab kena cahaya matahari yang tersangat la panas.. Tu yang badan sengal2 ni. Biaser la kawasan menembak mana ade pokok2 kan.. Mengeletik aku kt sana jap ambik gambar orang askar2 air ni.. huhu

piece : kathyjem

No comments: