Klik Yer!! Mekasih...

Monday, September 5, 2011

Muke Terpaksa Datang Ofis....

Kenapa kena kerja ari ni..! Why whyyyyyyyyyyy!!! **sambil tarik2 rambut..

Ini Muke Buhsan Kena Kerja... =( Dah lah ni ari senin... Adussss!! kena pulak datang ofis.... Masuk ofis pon sunyi sepi jer ramai yang cuti lagik.. Nyesal pulak aku tak ambik cuti sampai ari Isnin..

Takperlah nak buat macam maner kerja jer lakan.. Nak cari duit pulak, duit abis bershopping raya.. Mari KERJA KERJA KERJA!!!!!! cari uwang... weehuu~~

piece : kathyjem

10 comments:

Haz Issac said...

alaaaa cian.. hehe lalalalala

kathy jem said...

kesian jer...hurmm nk wat mcm ner kerja jerlaaaaa..sob sob

belog|amiyo said...

mcm mana pon ena kerja jgk. samat ari raya n samat bekerja.

QillaTheCurve said...

comel muka akak..
tak mo sedih2 ok!
:)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

sis aii masuk keje rini sepatutnya la...tapi aii sakit since 2 hari raya sampai arini aii kena keracunan makanan + gastrik...xtau lah esok mampu masuk keje ke blom..huhu

eLLy said...

kerja kerja kerja :( sama la kita ..
mood masih kedaungggg

kathy jem said...

belog|amiyo : slmt ari raya dan slmt berkerja.. :)

kathy jem said...

Qilla : comel dalam kesedihan..sob sob..

kathy jem said...

Comel : alaa siannyer comel kena keracunan mknan..xper bnykkn berehat ek..makan kena jaga2 skit..

kathy jem said...

Elly : buhsankan kena kerja ari isnin ni..mood raya lagi ni..huhuhu