Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, May 16, 2012

Ni Pon Boley Jadi Mengidam..

Boley tak aku mengidam makanan ni...


Masa tengah isi minyak kete masuk dalam kedai nak bayar duit minyak sekali terpandang kat kaunter pembayaran dan ternampak snack ni..

Nak dekat 2 minggu kot dok terbayang2 makan ni.. **Dalam hati apa yang best sangat snack ni sampai aku dok teringat.. Dalam kereta pon boley teringat2 okey.. Apakahhh????? @__@

Bile dah makan hurmm takde la sedap sangat.. Biaser2 ajer.. Tekak mengada, nafsu terlebih atau baby dalam perut ni yang nak.. hahaha :P

piece : kathyjem

4 comments:

Rina Ellisa said...

Sis.. kite follower baru blog sis.. Love ur sweet face.. hihi :)

lovely said...

hihii.. biasalah org tengah mengandung mmg mcm tu..
tak pa.. layan kan aje..
mesti baby tu nak manje-manje ngan mama dia..
kan baby kan?

~nadyahoney~ said...

biasa la,pembawakan budak..hikhik..:)

mMoOnN aAlLeEaA said...

semuanya teringin...semuanya nampak sedap kan?