Klik Yer!! Mekasih...

Friday, May 11, 2012

Tiramisu Serai Empire Ni Buat Aku Mahu Makan Berkali-Kali..

Tiramisu babeh..! Berjaya gak dapat makan..

Ayu kata tiramisu kat Serai Empire ni sedap so kena cube..

Serius memang sedap.. Rase die semua perfecto.. Tak silap aku rm14.90..

Serius sapa yang tak pernah makan tiramisu kat serai empire ni korang wajib cube okey.. Sedap tersangat2 lagi2 aku ni pengemar kek.. =)

Sejak preggy ni aku suke benor makan kek.. Tapi kena control gak takut kena kencing manis..

piece : kathyjem

5 comments:

cha said...

i dgr pavlova dia pun sedap. tp i tak suka sgt kek2 ni hehe. wah u pregnant ye? brp bulan dh. sorryla sebab baru follow blog u hee :)

kathy jem said...

tu la ramai ckp pavlova die sedap.. nnti nk try..a'ah i preggy dh 4 bln.. =)

lovely said...

sedapnyer!!!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

try tak pavlova?

Shu Shinju said...

sedapnyeee...shu pon suka makan kek !! hihi..