Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, June 20, 2013

Impian Mak Menunaikan Umrah Bersama Abah Tercapai..

Tengok gambar mak ngan abah rindu la pulak.. =(

Dah seminggu mak ngan abah menunaikan Umrah di Mekah.. Tak sabar menunggu kepulangan mak abah.. Adik aku yang bongsu tu cuti 2 minggu dok Sarawak ngan kakak aku.. Kalo dok ngan aku susah pulak sapa nak jaga makan minum kalo dok ngan kakak aku senang skit ada orang boley tengokkan die..

2 minggu mak takde dua minggu jugaklah aku jaga Raiisah tapi malam jer la siang hanta kat rumah pengasuh.. Nasib hanta rumah pengasuh Kakak tu ok jaga die.. Ingatkan die meragam ke apa tapi Alhamdulillah Raiisah tak meragam, meragam pon time nak tidur dan nak menyusu jer..

Yang lain ok jaga die sampai Kak Yong tu kata nanti mak dah balik Umrah rase nak suruh Kak Yong jaga Raiisah boley jer lagi pon senang jaga die tak banyak hal..

Semoga mak dan abah selamat pulang ke tanah air dan semoga semuanya berjalan lancar segala urusan menunaikan umrah..Amin  =)

piece : kathyjem

2 comments:

Duniaku86 said...

Bertudung lg nampak manis..sesgguhnya Allah suka hambanya mnutup aurat

Suhailah Abdul Hamid said...

alhamdulillah, smg ibadah diterima di sisi allah