Klik Yer!! Mekasih...

Friday, June 7, 2013

Pumpkin Puree & Green Peas

Mari kite tengok macam mane nak buat puree Labu & Kacang Peas.. Sonang ajor..


Labu adalah favourite Raiisah selain carrot.. Green peas tu aku beli yang dalam tin..

Potong labu then stimkan die..

 Pastu stimkan pulak kacang green peas..

 Pastu blend macam biaser..

Dah siap..Sonangkan..

Sedap tau Labu & Kacang Peas ni..Aku buat untuk Raiisah separuh aku masuk mulut..hahaha

Nilah gaya Raiisah bile 24jam nak merangkak.. Makan pon nak merangkak macam ni.. Takper nak buat la gaya macam mane yang penting makanan tu abis..hehe

piece : kathyjem

8 comments:

mychessypie said...

comel sgt... pandai dia mkn...
jemput la tgk n kita share2 resipi anak http://mychessypie.blogspot.com/

mamasuri said...

rindu nak blend2 n mix2 kan makanan anak ...comel raiisah makan tu...

Ibu Dhia Danial said...

mcm sedap ni.. harus d cuba.. thanx sis share resepi..

ppsssttt, anak kite pon same suke carrot n labu..

Suhailah Abdul Hamid said...

sedapnye..untung raicha, mak rajin masak,anak su pun gitu gak la gaya mknnye :)

FaZRiNa Hj.BaHaRoM said...

yups...memang sedap....selalu gak buatkan utk my baby ....cuma klu x sempat pergi jenjalan tu beli yg dlm jar tu je..

ComelComot said...

comey je.kjap je msa dah merangkak da dak Raisah ni

Yong Is My Name said...

Hi Raiisah!!
You are so cute

adarnadzmie said...

dapnyaaa...:)