Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, January 5, 2010

Dinner Di Kenny Rogers Roasters Bersama Family Afan

Dinner ringkas bersama family Afan.. Kami dinner di Kenny Rogers Roasters Kajang..

Yang tengah minum tu mak afan.. Coming soon bakal jadi menantu..khihiii.. perasan.. :P

Afifah atau pipah.. Muke sama tak macam afan.. Sama kan.. harusla samakan adik beradik..

Makanan afan.. Aku punye gile lambat sampai.. Setengah jam jugak la baru makanan aku sampai.. Gambor takdo sebab bengang makanan lambat sampai dan malas nak ambik..

Kesian waiters kenny rogers kat situ kena mengamuk ngan afan sebab makan lambat sampai.. Kalo makanan aku jer lambat ok lagi boleh dimaafkan ni tak makanan mak die pon sampai lambat gaks.. service takda baik Kenny Rogers Kajang ni..huh! Tak nak makan lagi dah kat situ..

Muka hepi disebabkan kekenyangan walaupun lambat.. Pastu balik lepak rumah mak afan sambil bincang pasal perkahwinan kami.. oppsss...! hehe

piece : kathyjem

7 comments:

[z@ck] said...

hahaha..
rambut afan kelakar

Y u Z z 9071 said...

ehemm......bulan berapa tu...hihi.

harap2 semuanya berjalan lancar. yg penting preparation kena buat dari awal kan.

kathy jem said...

Zack : hahaha tau xper..rambut mcm baru pas kena karen elektrik..miahaha

Yuzz : hurmmm insyallah bulan 5 ni.. :)

maklongon9shoppe said...

kathy dear,
add me 2 ur fren list la... blh tak?

kathy jem said...

boley ajer.. ;)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah makan2 dengan bakal mak mentua nyek...

maklongon9shoppe said...

Gambar mak ada satu je ke? mesti mak tak bagi tangkap gambar dia kan???