Klik Yer!! Mekasih...

Friday, January 8, 2010

Persiapan Pertunanganku

Sebelum rombongan lelaki sampai aku haruslah bersiap cantek..

Makeup.. Takut aku tengok mata aku time ni.. Macam nak terkeluar biji mata pon ade.. Muka jadik cam tu sebab nervous kots..

Buat rambut pulak.. haaaaa baru ok skit muka aku time ni.. Ni tak ketat jer muke tu.. Kena senyum skit baru mak mentua tengok hepi.. tibe2 kan..

Lepas dah siap bagai pakai earring pulak..

Sarungkan selendang atas kepalo..

Last touchup Lipstick

Yana dan Eira menunggu di bilik untuk bergambar dengan aku.. Sebab ape..

Sebab ni..
Mau ambik gambar gedik dengan aku..hohoho.. puuuhhhhh!

Tadaaa sudah siap mau turun untuk berjumpa rombangan pihak lelaki.. Tak sabar mau di sarunkan cincin di jari manis ku ini..

piece : kathyjem

9 comments:

kupu-kupu_cinta said...

chantek lorh!!!
suka dandanan rambut akk.

[z@ck] said...

cantik mekap akk..
tahniah!
=)

Y u Z z 9071 said...

mesti berdebar2 nak sarung cincin

A.I said...

ni baru bertunang mata dah mcm nk terjojol keluar sbb nebes. kalau nikah sok camno plak rupo e..ngeeeeeeeee ;P

apa2 pon kau tetap cantek!

Riena said...

sapa makeup awak kathy?
cantik laaaa

nasazfrog... said...

uhh kathy... ayu la,, cantik make up dia,, :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

makep nampak natural sangat..cantik... :)
hehheheh ada nyek nebes sampai nak terkeluar biji mata..hehheheheh

nurayunni said...

cantek..tahniah...

Wawa_Nadwa said...

cantek make up dia kan..