Klik Yer!! Mekasih...

Friday, January 1, 2010

New Year 2010 The Curve

Dis year celebrate New Year di The Curve.. Pastinyer tak berape nak best sangat sebab Afan takde kerja...uuuuuwwwaaaa.. Tapi nasib baik kawan2 ku ni ade.. :)

Mase ni lepak minum dulu sementara menunggu countdown

Makan dan makan lagi.. Sebelum tu lepak makan di tempat lain dulu..

Kat dalam The Curve berjalan2.. Pastu lepak di luar menunggu bunga api yang akan meletup tepat kol 12...

1... 2...3.... Happy New Year.. Azam tahun ni nak cepat kawin.. hahaha tibe2 kan...

Berlatarkan Bunga Api bersama En. Abang Berbaju Biru... Tah sape tah mamat belakang aku tu.. Asal aku nak ambik gambar ngan bunga api ade je badan die terperosuk dalam kamera aku.. huh!

Masing2 khusuk menengok bunga api..

Mak Haji dan Aku.. yaakedabammm kedeboommmm!!!

Pas countdown weouls tengok movie Did You Hear About The Morgans..Best sangat cerita nii.. :D

Pastu dah tengok movie lepak minum sampi kol 4 pagi..Gilo!!

piece : kathyjem

3 comments:

IxoR@ said...

Happy New Year Kathy....

Sweet always...

:)

kathy jem said...

hai ixora..hepi new year..yeehooo! ;)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnya tengok bunga api..akak tengok bunga api dalam mimpi jerk..badan xbrapa sihat kan...huhuhu
anyway hapie new year to u...semoga taun ini akan lebih bermakna dari taun2 sebelumnya..amin..