Klik Yer!! Mekasih...

Monday, June 20, 2011

Nasi Goreng Di Masak Oleh Aku...

Selamat pagi semua di hari senin yang malas ni... Busan kena kerja setelah seminggu bercuti sakan... uuuwaaaaa... Tak leh terima kenyataan yang ari ni kena kerja.. Rindu suasana laut.. +__+

Hari ni aku sangat rajin, pagi2 bangun masak nasi goreng untuk en.suami.. Nasi semalam banyak lagik so panaskan buat nasi goreng..

Udang sambal tu just panaskan.. =) En.suami terkejut aku masak nasi goreng kampung untuk die.. **Eh huny masak nasi goreng untuk bee ker..??? **A'ah la huny masak untuk bee lah untuk siapa lagi.. =P Lagi nak tanya aku masak untuk siapa... haha

Breakfast bersama ofismate Fadzrol dan Kak Yana.. =D Dieorang breakfast nasi lemak..

Makan nasi goreng ni compom leh kenyang sampai petang... =D

piece : kathyjem

5 comments:

A.I said...

Haiyoooooo!! dh lama aku ngidam udang galah tu. skang ni xde jual pon kt psr tani/tesco. mana la aku nk carik ni...huhuhu (smbl jilat screen)

kathy jem said...

Haiyooo mengidam smpi menjilat screen, bahaya tu... kena gak cari udang galah tu.. =P

nadia_fendy said...

sedapnye nasi goreng tsebot..pos la kat sini cket..

kathy jem said...

alaaa dh abis makan la..tk ckp td kalo tak boley post..hahaha

Lee-Yan-Naa said...

owhh lapo bila tengok