Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, June 2, 2011

Sekali Lafaz Nikah

Akad Nikah start lepas asar...

Testing testing dulu..

Muke serius dari Affan.. Bee masa ni, jantung bee mesti rase ada kat bawahkan.. hehehehe

Muke serius+takut+seriau+nervous smue ada.. ;P

Manjer pon nervous gak ker...

Nak tido jap boley mata dah nak lelap sebab tak cukup tido.. ;D

Okey mari kite mulakan dengan acara akad nikah..

Tok Kadi bagitau cara2 mau menyebut lafaz nikah dengan betul.. Tok kadi die sangat comei.. Nampak mude jer tapi dah ada 4 orang anak.. Tidak ku percaya..

Tu dia suami ku udah melafazkan akad nikah dan di akhiri dengan SAH....!

Alhamdullilah dengan sekali lafaz jer aku sah menjadi isteri kepada Affan... Loga masa ni... Rase bebanan atas kepala semua dah takde.. =)

Family suami ku sungguh bersuka ria sekali...hehe Umi gelak apa tu???

Masa untuk di sarungkan cicin ke jari manis ku ini..

Salam sambil mencium tangan suami..

Alolololo.. nampak sweet jer bee cium dahi huny.. Luv U Huny ku.. Luv U To Bee.. =)

Bee mulut tu tak payah nak mucung sangat.. hahaha

Ni muke sedih ker muke ngantuk abah.. hehe

Mak tak mo sedih2 okey.. Walaupon anak mu ni sudah menjadi hak kepada orang lain.. Anakmu tetap sayang kat Mak.. Aduuuihh nak feling2 sedih pulak.. ekekeke

Jari aku sudah di sarungkan cincin.. Suke sangat dah jadi isteri orang, terus teringat hari2 yang akan datang bersama suami tercinta.. Pasti best.. **Memang best pon.... BEST GILER...! hahaha

Di akhiri dengan senyum paling manis untuk korang semua.. cewah..!

piece : kathyjem

5 comments:

sha a.s said...

u look so sweet..

alfi kasran said...

cantik sungguh kak khaty ni :D

eLLy said...

comey ... soooo swettt ;p

A.I said...

Tok kadi kau encem mcm artis! hehehe...

misscrab said...

cantik...