Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, August 28, 2011

3 Pasang Kasut Raya Aku Rembat..!

Kasut raya uolssss.. Meriah tak kasut raya iolsss... Gedikkan setiap kali raya nak kasut baru, beg baru, baju baru.. Macam budak kecikkan..

Kalo boley atas bawah nak beraya.. Memang aku dari kecik macam ni.. Setiap kali raya bapak aku mesti akan bawak kiteorang adik beradik shopping barang raya.. So dah terbiasa mesti nak semua barang raya baru untuk di pakai di pagi raya.. =D

Ko 3 pasang skali.. Hambik ko!! puas ati aku.. Jumpe gak kasut yang aku mahu.. Baru match ngan baju raya ilosss... suke tak sukeeeee!!!

Yang ni aku hangkut kat BV 1.. Berbuka ngan manjer2 aku ari tu sempat rembat satu.. Ate nak cari yang lain dah takde masa dah tak sempat.. Rase berkenan di hati terus jer sambar.. Ni pon hasil kerja sama aku ngan Ceeramoon... tq manjer coz bagi idea kat aku kasut mane yang ok ngan aku..

Ni lak dirembat kat KLCC.. Simple sesuai di bawa ke mana2 sajer.. Di Rumah Terbuka, Di Shopping Mall, Di Pejabat, Di Jalan-jalan.. Semua sesuai.. Senang cakap 3 in 1.. hahaha 3 in 1 la sangatkan!

Kasut Pedro ni pon sama rembat kat KLCC.. Rase macam dah lama tak bershopping kat KLCC.. Last shopp kat sana tak tau tahun bile.. Itu pon tergerak hati nak pegi KLCC tengok mane tau ada kasut yang berkenan.. Last2 ada jugak yang aku suke..

Hari tu ngi Midvalley kasut macam hampeh jer semua.. Sedih! Biaserlah kalo dah nak raya mesti die keluar stok2 lama... Pastu lak time ko nak beli tu la takde yang cantek2.. Dan2 tu semua nampak burok..huhu

Ok semua aku harap korang pon macam aku jugak dapat beraya dengan kasut baru.. Mari kite senyum sampai ke telinga kasi nampak gigi sikit..... Ngehhhhhhhhhh! =))))))))

piece : kathyjem

5 comments:

KiKiHanakO said...

hamboiiii ;) cantikkk la manjerr

Anonymous said...

banyakkkny beli kasut raya...

kathy jem said...

Kiki : tq manjer..

kathy jem said...

Aziatun : kasut utk ke ofis skli..hehe

Anonymous said...

yg brjenama Pedro tu nampak diva begitu sekali. pakai yg itu time raye prtama taw