Klik Yer!! Mekasih...

Friday, August 26, 2011

Deco Raya Bersama Kathy Jem..

Yayyy!!! sukeee...... Tukar langsir baru, cadar baru... Rumah baru.. Eh rumah baru!! rumah baru+rumah lama.. hahaha

Pejam celik pejam celik dah nak setahun aku ngan Affan tinggal sebumbung.. Macam tak caya ari2 dapat mengadap muke die.. Kalo sebelum kawen seminggu sekali dua baru dapat jumpe die... ;D

Mari kite saksikan apa perubahan di rumah FanKath untuk raya tahun ni...! Wah macam program Deco bersama Eric..!! kelas ko nok..

Cantek tak langsir baru rumah kami.. Pilihan aku harus merah krim...

Boley pulak die main nyorok2.. Buat kerja skit main jer lebih bee ni tau.. Itu lah die suami kepada kathyjem yang bernama Affan...

Langsir dalam bilik kami tu, aku yang pilih jugak.. cantek tak..!

Konsep bilik kami modern style.. Colour Purple dan biru ni semua Affan yang pilih.. Mak ok jer... Confeter lak di hadiah oleh kakak ku... Hadiah masa kawen.. Baru nak pakai.. =)

Lampu tido hadiah kawen..

Comel tak kucing saya ni.. Nama die cat miow miow.. Tapi die tak leh gerak lumpuh seumur hidup.. Cian die....

Tengok Affan banyak main betul..!!! Orang suruh tukar cadar die boley pulak buat sarung bantal tu jadik tudung.. Sabar jer la aku..

Langsir untuk bilik tetamu dan bilik solat.. Langsir ni Mak mertua kasi.. Terima kaseh Ummi.. :)

Sangat tak sabar nak beraya dengan hiasan serba baru di rumah kami.. **Nyanyi lagu raya.. Selamt Hari Raya.. Hari Untuk Kite Bersuke Ria.. Tibe2 kan.. hik hik hik

piece : kathyjem

4 comments:

ella said...

samerlah kucim ella xleh gerak pon nama meow meow.. hiks!

Shu Shinju said...

lawa bilik kathy...:)

Shu Shinju said...

lawa bilik kathy..:)

Einaz Shah Rizal Thomas said...

warg MERIAhnya ;D