Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, August 3, 2011

Walaupon Demam Puasa Tetap Puasa..

Semua harap maklum ari ini dan semalam adalah hari yang tak best sebab aku D.E.M.A.M.. Di tambahi sakit tekak dan flu.. Paling tak best hidung tersumbat, suara pon ala2 kambing mengembek (sengau)..

Aku rase dah nak dekat setahun kot aku tak demam.. Last demam pon tahun lepas awal tahun.. Sejak kawen aku langsung tak pernah demam.. Affan dah 2 kali demam, aku tak demam2 jugak.. Baru2 ni die baru jer pas baik demam.. Masa tu aku dah rase takut, kot2 berjangkit demam die kat aku.. Tapi nasib antibodi badan aku kuat.. So demam die tu tak kena.. Kuat la katekan.. Wah! berlagak ni kuat, last2 demam gak ko..! =P

Now aku dah demam.. Tu la berlagak lagik.. Maybe dah lama tak kena demam kot, tu yang virus tak sabar nak masuk dalam badan.. **Akibat kurang makan Vitamin C.. Hurmmmm......

So doktor bagi obat ko kena makan dan kena abiskan antibiotic.. Kalo tak demam tu datang balik.. Alah! xde hal la setakat obat doktor tu sebab aku Pencinta Ubat..! muahaha :P

Tah2 aku demam berisi kot... teeeeeettt Takut la pulak...! :P

piece : kathyjem

7 comments:

bonda dadif aka akish said...

teettt...wehooo dah ade kah????

dah ade tande2 kah???best2..

apepon...muge cpt baek ya kathy!

Dunia Mommy Comel said...

alolo..ciannya sis..get well soon ok..

Mimy Hamid said...

kalau macam tu jangan makan ubat dulu apakta gi buat test upt dulu...mana tau kannn

eLLy said...

semoga cepat sembuh ..

lepas nie jng lupa carik vitimin C' tau

[z@ck] said...

demam berisi? haaa..bagus la tu..hehehe..have a good rest sis!

Gina said...

Biasalah masa baru-baru kahwin pun saya okay aje, jarang sakit tapi sekali bila kena, mak aiii terseksa dibuatnya

Scha406 said...

kalau betul la berisi......tahniah!!!! ehehe