Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, August 4, 2011

Fast Food Untuk Bersahur

Ni adalah simpanan stok makanan sahur untuk kami berdua.. Harap dapat bertahan sebulan.. Alaa kalo sahur bukan makan banyak pon..

Sahur kami lebih kepada fast food.. Makanan paling pantas di masak dan sedap.. Sedap ker?? boleylah setakat nak isi perut dari pagi sampai nak berbuka.. Kang ari2 makan nasi muak la pulak.. Dah la berbuke makan nasi..

Nasib Affan okey tak kisah.. Ce kalo dapat suami yang hari2 nak makan nasi siap berlauk bagai tak mati kering kat situ nak memasak.. Bayangkan, bersahur nak nasi, masa berbuka nak nasi, besok tu nak nasi, lusa tu nak nasi esok bersahur nak nasi.. Tak pening kepala ari2 nak cari menu.. Kalo ko jenis terer masak takperla takde hal nya.. Petik dalam kepala otak terus nak masak itu ini.. Ce macam aku ni ha, seminggu tunggu depan periuk pon tak masak2 lagik.. =P

Okey Ikan pon ada jugak.. Tak sabar nak tunggu Affan masak Ikan Bawal 3 rasa.. Ikan Bawal 3 rase die terbaek woww! Bee cepat masak.. Eh tibe kan! Bukan aku ke patut kena masak.. ngeh ngeh ngeh!

piece : kathyjem

7 comments:

sha a.s said...

selalu time sahur br ktrg mkn bnda2 ni...ehehe...time bkk pose biase lerr, meriah la benda lain atas meja kn....tp time sahur konfem x lalu mkn nasi...ehehe

Nurhidayah Shamsury said...

besh yer dpt laki sporting..telan je ape yg ado..hrp2 ida pun dpt laki mcm tu..x byk kire..hehehe

kathy jem said...

Sha : mmng kalo sahur kurang nk sentuh nasi..tp kalo ada ikan masing,telur masing br layan makan nasi..

kathy jem said...

Hidayah : amin..harap2 hidayah dpt laki yg supporting mcm laki akak..ngehhh :D

Deqna said...

hahaha.. oklah tu dapat asben terer masak...

kathy jem said...

Deqna : nasib dpt hubby pandai masak..ce kalo dpt hubby xpandai masak dgn sy yg ala2 br nk pandai memasak ni..mcm mano tu..ekeke

oneyani said...

Jeles okay husband pandai masak n xkesah psl xde nasi..dah la time sahur nk masak sket punye malas..ahaha