Klik Yer!! Mekasih...

Monday, August 8, 2011

Kami Berbuka Di Saujana Impian Kelab Golf Kajang

Semalam aku dengan Affan berbuka kat Saujana Impian Kelab Golf Kajang.. Ni smue planning dari cousin Affan.. Next week lagi dieorang dah plan.. Aku ngan Affan bawak perut sajo.. Kiteorang bertolak lepasa Asar.. Gam2 kol 7.00 kiteorang sampai.. Sampai2 jer terus salam saudara mara Affan dulu.. Pastu baru operasi mencari makanan..

Sekarang baru aku ada selera.. Ari tu sakit teka datang balik selera agak kureng skit.. So semalam badan dah rase okey, ape lagikkk melantak dengan banyak ler...!!

Makanan first yang aku ambik dulu.. Ada udang, daging, sutung, tahu, ayam masak madu dan lala.. Lala die terbaek okey.. ***Leleh air liur ni sambil menaip...!! =__=

Satay daging, ayam, sutung dan perut..

Spaghetti die biaser jer.. Sedap lagik Affan masak.. =P

Oohh! Kambing die tersangat terbaek... Kuah die pon slurpp slurrp!!! 2 3 kali gak la aku mengadap kambing ni.. Mesti abang yang bakar kambing tu perasan..

Abang Kambing : **Dalam hati.. Budak ni makan kambing macam die sorang jer nak makan..Mengadap kambing tak hingat!

Aku : A'ah bang saya ni memang pengemar kambing.. Saya dah bayar ni suke ati saya la nak makan banyak mana.. :P

Eh ko ni perasan lak padahal abang kambing tu tak cakap apa pon..ekeke :D

Tahu bakar..

Ketiuaw die pon sodap..

Roti Jala bersama Kuah Daging Kawah lemak berkrim disukai oleh aku dan Affan.. Roti jala die pon lembut jer.. =D

Pas abis makan ada buat Sambutan Hari Jadi Qistina, anak saudara Affan yang berumur kalo tak silap aku 9thn.. Agaknye la..

Okey perut dah kenyang nak hepi2 feeling di tepi padang golf bersama Affan..

Mat Pelita...!

Minah Pelita..!

Bile tengok pelita ni rase tak sabar nak beraya, nak main bunga api.. Tinggal 2 minggu lebih jer kite nak berayo.. weeeee tak sabar...

Okey diakhiri dengan gambar kami berdua dalam keadaan muke kekenyang.. Perut buncit sampai butang seluar nak tercabut.. Tapi takleh kalah kebuncitan perut Affan.. hahaha ;P

piece : kathyjem

No comments: