Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, March 19, 2013

4 Bulan Saya dah Boleh Meniarap

Raiisah dah masuk 5 bulan baru hegeh nak update die boley meniarap.. Dari sehari ke sehari nak update pasal die dah boley meniarap langsung lupa.. Ni dah ingat teruslah update sepantas kilat.. Kang tangguh lagi langsung lupe..

Sebenarnya Raiisah dah boley meniarap dari umur die 3 bulan lebih nak masuk 4 bulan lagi.. Haa kan giler cepat tapi masa 3 bulan tu die punye meniarap ok kite tunggu... tungguuuu tunggu lagi haa baru meniarap.. hahaha Kiranye dari pagi sampai petang baru dapat tengok die meniarap.. Yerla masa tu die baru nak menjinak-jinak ke dunia meniarap mestila ambik makan masa sikit..

Sekarang ni takyah nak tunggu tau2 kang dah terbalik badan tu..

Kat bawah ni gambar2 Raiisah baru nak belajar meniarap..

Berusaha nak terbalikkan badan tu.. Hiiiyak! Hiyakk!! Badan haluih cepat la die meniarap.. Pusing2 skit dah terbalik badan tu..

Dah dapat meniarap tersengeh macam kerang busuk la.. Pastu dah lama meniarap menangis sebab badan kepala lenguh dok sembab kat tilam.. hahaha Kadang tu tengah tido pon sempat die meniarap..

Okey penat meniarap terbalikkan badan tu mengadap mummy pulak.. haaa lega baru diam.. Raiisah kalo meniarap lama2 mesti nangis sebab buhsan lenguh.. Mummy ko la yang terbalikkan badan tu sebab die tak tahu nak baringkan badan die balik..

Weee tak sabar nak tunggu Raiisah merangkak pulak.. =D

Besok kalo rajin aku upload video die meniarap pulak.. Tu pon kalo rajin la kalo malas tunggu tahun depan..muahahaha ;P

piece : kathyjem

5 comments:

✿ pink velvet ✿ said...

alolo~ comei je muka dia hepy sbb dpt meniarap ... x sabar jugaq nak tunggu dia dah bole merangkak nanti

kathy jem said...

pink velvet : tula cepat la die merangkak tak sabar..hehe

fa.ismail said...

wahhh raisah....dh pndai meniarap ye.. itu la untung badan kecik..cpt boleh meniarap kan..=)

Ibu Dhia said...

sis, same la dgn anak kite.. cpt betol meniarap.. dulu kakak dia lambat meniarap.. anw raisah sooo cute like her mummy..

Didi Kar said...

comelnya muka sengih raiisah bila berjaya meniarap :-)