Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, April 2, 2013

WHAT EVER!!!

Hai semua.. Hari ni serius takde mood nak taip benda2 berfaedah nak buat kerja pon maleh sangat sangat sebab janji yang di tunggu2 tinggal janji.. So kalo merapu melalut harap maaf la kite yer..

Kesian.. Tulah lain kali biar jadi pekerja yang rajin, produktif, inovatif, bodektif..

Haiihh kalo betul la apa yang di katakan ini adalah kali pertama terjadi.. Harap2 benda ni tak terjadi.. Hanya mampu berdoa.. Kalo terjadi harap2 ku dapat bersabar.. Senyum kathy senyum.. ^______________^

Kalo terjadi jugak ini makannya debushhhh.. muahahaha Tu tengah menahan kesabaran sampai jadi kulit udang terbakor..

piece : kathyjem

6 comments:

ZazaMyMoon said...

hhehehe jgn marah2 kathy,
SYABAS kan dah janji nak bagi bonus harini.. tunggu jer lah ek :p

kathy jem said...

ZazaMyMoon : kiteorng xdpt kiv..hukhukhuk

Mooniqueen said...

kiv tak semestinya tak dapat kan?
Doa2 rezeki raisah cepat la masuk.. ;D

kathy jem said...

Mooniqueen : kt sini kalo kiv terus tak dapat..hehehe

'Affan khalifa said...

huny kelakaor..kekekekekeke

'Affan khalifa said...

huny..kelakor...