Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, August 25, 2015

Minuman Favourite Mek Echa kebelakangan ini..

(Scroll down for new entry)

Bulan Oktober ni cukup lah 3 tahun dah Mek Echa ni dilahirkan hehe.. so far perkembangan dia Alhamdulillah sihat..bila tengok anak, kita akan mengharapkan yang terbaik dari dia. tapi kita jugak kena beri yang terbaik pada anak kita.. betul tak? orang kata what u give u get back..giteww

Setiap mommy mesti nak yang terbaik untuk anak..kecuali mak-mak yang meroyan lepas bersalin tu la..hahaha.. sememangnya masalah utama mak-mak ialah susu apa yang terbaik nak bagi kat anak.. sebab apa?? sebab kita kena pastikan anak kita sentiasa mendapat zat yang mencukupi mengikut keperluan umur mereka yang sedang membesar.

yelah..zaman sekarang ni sangat mencabar dengan macam2 makanan segera yang colourful2 tu.. anak-anak kita pun seronok bawak masuk mulut... huhu so susu yang terbaik untuk anak is very important..

Perkembangan utama anak-anak termasuklah perkembangan minda, tulang, penghadaman, imuniti dan kecergasan badan. so ni ha ada satu produk susu yang memang terkenal dengan banyak kebaikan.. korang mesti pernah dengar or nampak kan susu Friso Gold? yess..susu ni memang banyak kebaikan untuk anak.

Sebab apa aku pilih susu Friso Gold ni sebab bagi aku susu murah atau mahal bukanla persoalan utama bagi anak supaya cerdik pandai..bukanlah isu sebab susu murah kurang DHA atau sebaliknya..bagi aku yang penting penerimaan si anak..tengok si anak serasi ke tak..tu yang penting sebenarnya..Macam Raiisah kulit dia sangat sensitif..silap pilih susu kulit dia keluar ruam2..so kena pilih terbaik untuk dia minum setiap hari..

Friso Gold telah dirumus dengan pelbagai ramuan yang berperanan penting dalam immuniti..

Tadaaa! nampak ke tidak? penutup dah la direka bila tutup je padat padu dan mampat memang tak masuk angin ke habuk ke..

Penutup ni haaa bukak je scoop tergantung di awangan! haha gempakkan design ni? yang bestnya..scoop ni pulak tak la tenggelam dengan susu tu..nak pakai je tak la kelam kabut nak cari goncang2 tin ke atas ke bawah..

Dan paling penting jari kita yang belum tentu bersih walau dah dibasuh tu takla mencemarkan susu anak kita tu..

Bila kita scoop susu tu elok2 je amount susu dalam scoop tu so...

Bila keluar dari scoop ha jadi macam ni..tak la bersepah berterabur kat tepi2 cawan tu...jadi tak la membazir..selalunya susu mek echa aku buat 4 sudu untuk 1 cawan.. ha satu lagi susu Friso Gold ni mudah larut.. 2 3 kali kacau terus susu larut dalam air..so sangat sesuai musim raya yang sentiasa busy dengan open house..memang membantu sangat benda yang efficient macam ni..tak bersepah, cepat siap, and jimat masa kita nak bersiap ke apa semua.. jadi memang aku suggest kan korang susu Friso Gold ni..

Satu cawan susu wajib minum setiap pagi.. =)

Bila dah puas mium susu tersengih la dia..pastu pokpekpokpek...perut dah kenyang baru la boleh jalan-jalan..hehe ok jommm siap-siap nak jalan-jalan..

Harga satu tin Friso Gold 3 (900g) RM60.40..Kepada mereka yang ingin cuba boleh layari website Friso Gold www.frisogold.com.my/try-friso-gold untuk dapatkan sample percuma..

Jom tengok iklan Friso Gold kat sini.. Friso Gold

piece : kathyjem

piece : kathyjem

4 comments:

beat said...

me sustagen!

Anonymous said...

Sayang mek Echa ni

Unknown said...

Jika berada di klang valley, boleh whatsaap sy di 0189821220 utk friso step 3, 1.2 kg pd harga rm64..sy juga ade post iklan di mudah.my

Unknown said...

Jika berada di klang valley, boleh whatsaap sy di 0189821220 utk friso step 3, 1.2 kg pd harga rm64..sy juga ade post iklan di mudah.my