Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, November 5, 2015

Siapa Ada Masalah Rambut Leper & Nipis Boleh Cuba Guna Dove!

Korang ada masalah rambut leper tak?? aku ni walaupon bertudung hal berkaitan rambut jangan ambil mudah..yerla walaupon bertudung balik rumah husband mesti nak tengok rambut ni..duduk rumah pon rambut mesti nak cantik2 depan husband..dulu sebelum berhijab 24 jam nak fikir penjagaan rambut, cantik ker tidak, gebu ke tidak..hahaha Tapi lepas berhijab ni bukannya bermakna tak perlu jaga rambut yer tapi dengan adanya syampu dan perapi Dove ni semuanya jadi mudah..

Nak nak rambut nipis..Pastu nak tebalkan rambut kena toncangkan rambut ikat tinggi2 supaya dengan harapan bangun besok tu rambut nampak tebal la..hahaha Tak pun hari2 guna curly iron nak bagi rambut volume2 gitew..Ok takyah susah nak buat macam tu..sebab sekarang ni ada syampu untuk membantu rambut korang kelihatan tebal..Ye ada sympu untuk tebalkan rambut!! Siapa yang rambut nipis pon sangat sesuai pakai syampu ni..Syampu apa?? syampu Dove iaitu Dove Volume & Nourishment!

Sebab Dove faham tentang masalah rambut nipis a.k.a rambut leper ni..Dove Volume & Nourishment ni adalah satu produk baru yang diperkenalkan oleh Dove yang membawa teknologi ke peringkat lebih tinggi dengan menyuburkan rambut serta menjadikan rambut kelihatan tebal..Syampu Dove Volume & Nourishment ni juga menggunakan Teknologi Oxyfusion yang mengandungi gabungan unsur oksigen..Tau jer la bahan ada guna oksigen dia punya bagus macam mana..Rumusan yang digunakan menyerap laju ke dalam rambut yang memberikan kelembapan mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95% tanpa membuatkan rambut rasa berat..Teknologi Oxyfusion ni juga ada dalam syampu dan juga perapi..

Sekarang ni setiap pagi wajib syampu rambut pakai Dove Volume & Nourishment ni..texture syampu tu jernih-jernih rupa gel, bau dia pon wangi & segar..Syampu dari pagi sampai ke petang pon still rambut bau wangi lagi..Sampai kawan2 ofis pon tegur..Bau sampai tembus ke luar tudung ! Semua orang duk tanya, Ko pakai syampu apa ni nok?? wangi la..hehehe pakai Dove Volume & Nourishment!

Syampu Dove Volume & Nourishment ni korang boleh dapat di seluruh pasaraya berdekatan..Harga RM15 sebotol (340ml) dan Syampu perapi pada harga RM15 (330ml) sebotol..

 Boleh cekidout kat sini! https://www.dovehair.com.my/

piece : kathyjem

7 comments:

Miss Moon said...

kathy ....
akak dah terpengaruh dah nih
nanti nak singgah kedai beli dove nih
ni semer kathy punya pasal la nih hahahha

kathy jem said...

Miss Moon : kena pakai jugak balik kerja ni..hehehe Dove memang best!

MaisarahSidi said...

bestnyaa..boleh try jugak ni

No name said...

Kalo kepala kelemumur bole jgk ke guna volume & nourishment ni...gatal x pala ek

YatieOwner said...

sangat terpedaya. nak kena beli juga ni :)

sitirohaida said...

suka dengan bauan dove...yang terbaru ni tak pernah cuba lagi..

Liyana Anuar said...

menarik ni :)