Klik Yer!! Mekasih...

Friday, March 4, 2016

Santai Jumaat

Salam Jumaat semua..eh Jumaat dah..kejapkan Jumaat..boleh aku ingat hari ni hari Khamis besok Jumaat..hahaha Nampak sangat dalam kepal otak ni fikir macam2..sampai kena sound ngan kakak2 office, "Kat ko koma ek..hari ni ari Jumaat la"..hahaha Memang hari ni saya koma sikit..malam semalam tak cukup tido, mekcha asyik terjaga je..boleh dia bangun kol 4 pagi mintak roti..Makan roti atas katil pastu tertido dengan2 roti atas badan..aku nak tengok dia makan roti pon dah tak larat..kol 4 pagi makan..ko ghase??!!! mekcha mekcha..2 3 hari perangai mengada-gada benor..

Tadi lunch kat Teppanyaki Midvalley..Dari hari tu dok teringin nak makan Fuji Snow Teppanyaki..Tengok Akim upload kat IG dia tengah dating ngan Stacy makan Fuji Snow..terus tekak teringin-ringin..hari tu nak makan cendol jonker street kat Melaka tak sempat pulak..nanti nak ajak Affan pergi Melaka repeat makan Kuih Keria Haji Jalil Limbonga lagi..hihihi harap2 Affan layan la permintaan tekak bini dia ni..

Kasi zoom sikit..dap betul dapat makan benda yang ko teringin sangat2 nak makan..makan lak tak toleh kiri kanan..tapi aku kongsi sekali ngan Hanis, Kak Yana..giler makan banyak ni sorang2..tak mampu oden nak mengabiskannya..portion besar kot..

Muka ada happy dapat makan Fuji Snow..Bahan dia simple je, santan, gula merah, red bean, kacang, cendol, cincau, nenas 2 ketui..balik rumah nak buat la..hahaha jangan hangat-hangat tahi ayam sudah! memang hangat2 pon.. =P

Hanis ngan Kak Yana oder beef teppanyaki..aku tak oder sebab breakfast tadi makan nasi lemak kenyang lagi..

 Saya punye..

 Dan ni pon saya punye.. dah tu je makan lunch tadi..tu pon dah kenyang giler..

Mintah tambah gula merah & santan..baru la mengancam..dah itu sajer nak cerita sembang Jumaat kita petang ni.. buibui..selamat beristirahat bersama keluarga tercinta!!

piece : kathyjem

6 comments:

Zaza Abdul Latif said...

menanges perut i tengok.. hehehe..

adda syuhada said...

sedapnyer...

PeRdU cINta said...

Fuji Snow memikat hati :)

azlina_ina said...

Dapnyee..dpt bygkn masuk tekak

miss eimanhikmah said...

terliurrrr..semalam nmpk tepanyaki tu tapi taknak makan..kita makan kenny rogres je..

Namee Roslan said...

tahniah kak kathyy hehe namee pun excited baca ekekkeke. seronok :D