Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, February 26, 2011

CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS!

CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS

Thanks nemo coz telah menemukan aku dengan contest paling aku suke ni... Contest memuncungkan mulut... Weeeeee!

Kalo korang perasanlah kan aku memang suke buat mulut mucung setiap kali bergambar sampai member2 aku pon perasan.. **Kathy setiap kali bergambar mesti nak memuncungkan mulut tu.. Eh! tu harus treadmark i ok.. =P

Mai tengok gambar mucung i yang i rase paling seksi meksi... Wah! ferangan gitu seksi...*Muntak jap uuuwekk!. hakhakhakhak~~

Seksi ker mucung tu??? hahaha tah la korang tengok menilai la sendiri yer seksi ke idak.. hehehe

Siapa2 mau join ini contest boleh ajer.. Klik di sini WawaWinkie

Kawan2 blogger ku jangan lupe join ini contest.. Penyertaan masih terbuka.. Last contest ni 28 FEBRUARI 2011...
http://c33ram00n.blogspot.com/
http://stoberycokelat.blogspot.com/
http://firzarafairyland.blogspot.com/
http://ellywithlove.blogspot.com/
http://purplelicious-love.blogspot.com/


Selamat Mencube Uuuolsss..!!!

piece : kathyjem

12 comments:

Nem0 o0h Nem0 said...

trademrk ye?hehehe same la.. best jek bila amik gmbar buat muncg kan,rs cam comel..hahaha

Ayu Firzara said...

aiyarkkkk mana nak cari gambar muncung2 nih...kalau dulu ada la...hahahah...okay2 thanx tag, insyaAllah buat nanti.

J u l i a 。.゜✿ said...

sexy sexy... =D

kathy jem said...

Nemo : a'ah ko pon mcm aku gak setiap kali ambik gmbr mesti nak mucung sebab rase seksi kann..hehe

kathy jem said...

Ayu : alaa gmbr dulu2 pon xper..nk tngk gmbr ayu buat mucung..cari yg seksi2 tau...hehehe

kathy jem said...

Julia : ^_____^ huhuhu

eLLy said...

ayooo... mane nak cari muncung n ie ;p

kathy jem said...

hahaha..cr kak..jgn lupe join.. =D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

peewiiitt...adoi pengsan tengok namaku dic2...uwaaaaaaaaaa

oneyani said...

baru baca..so dah talk sempat ah..huhu

fyna said...

i bru nk join...da closepulak =(

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wee!! comeyyy!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog