Klik Yer!! Mekasih...

Monday, February 14, 2011

Lunch Dim Sum Di Quality Hotel

Pas melawat Tugu Negara kami ke Quality Hotel Kuala Lumpur.. Apa lagik makan la takkan nak dok lepak lak kan... Perut dah lapar harus berisi...


Kami makan Dim Sum.. Sedap woooo Rugi besar sape yang tak ikut... ^_^

Makan skit2 dulu.. Tak boley makan sekali gus kang mau muntah balik Dim Sum tu.. =P

Makan sambil bergosip mak bedah..hahaha
**Mari lihat apa yang kami makan untuk perut kami..

Me and Kak Liza...
Ni nampak macam sedap sekali dah masuk dalam mulut hampeh rase die.. =(

Yang ni sangat sedap....

Sekali ada pulak orang dok bising Yee Sanngggggggg..! Terkejut oden.. Dieorang ni dah la cakap macam orang sebelah tu dok sepuluh batu.. memokak jer.. Kacau kiteorang yang bercakap sopan santun ni.. hahaha
Kami hanya makan rm37++ sajor.. Berbaloi-baloi sangat sebab ko boley makan sampai tak larat... =D
piece : kathyjem

4 comments:

lily lotus said...

mmg terbaik :) dah penat kat Tugu masuk terus tempat makan ber-ekon :D

kathy jem said...

Sngt best dapt makan Dim Sum dlm suasana berekon..hehe =)

Nem0 o0h Nem0 said...

sedap ke dim sum? tk pernah la..

kathy jem said...

Nemo : sedap la Dim Sum..nnti ko try la makan.. =)