Klik Yer!! Mekasih...

Friday, March 18, 2016

Hujung Minggu Kami

Celik mata jer ingat makanan..Malam tu tengah tengok tv, Mekcha tiba jerit tunjuk "Mummyyyy nk McDonald's, nak McDonald's"..dalam hati, hoii sedap gak ni besok breafast McDonald's..ok Raiisah kalau kita bangun awal esok pagi kita brekafast McDonald's ok.. "Ok Mummy!" mummy ko ni sejak2 akhir ni dalam kepala macam2 nak makan..hahaha pantang dengar nama makanan laju2 nak..badan pon dah bulat macam burger McDonald's..behehehe

Lepas subuh terus siap2 cari brekast McDonald's..Ingat nak makan dalam McDonald's, sekali Affan ajak makan kat Taman Tasik Titiwangsa..haaa ok sangat idea tu..ok gak berkelah tepi tasik..selalu datang Taman Tasik Titiwangsa main playground dia yang besar tu jer..

Awal pagi keluar rumah matahari dah memancar-mancar..Sekali sekala lepak makan breakfast McDonald's kat tepi tasik sambil menikmati panorama flora dan fauna..syok gak..nyaman je rasa..orang pon tak ramai lagi masa ni..Lagipon aku suka set breakfast McDonald's ni sebab paling mudah, cepat and murah..Raiisah pon suka baby dalam perut pon suka..hehehe

Kita orang memang dari dulu prefer breakfast set McDonald's ni pasal dia memang complete, semua ada, so senang la tak payah nak beli asing-asing untuk anak-anak semua. Complete la katakan.  So untuk aku kalau family dah happy, aku stick je kepada benda-benda yang diaorang happy..last-last senang keje aku pun..haha.

Raiisah dan Daddy!!! anak beranak suka buat mimik muka..nasib ada McTikar..McTikar ni memang stanby dalam kereta kot2 nak buat alas ke apa senang dah ada..takyah tercari-cari pakai surat khabar..hehe

Peace yoo!!! bagi ikan makan roti..boleh tahan ikan2 kat dalam tasik ni, gemuk2 gak dorang dok dalam ni..

Mummy fish!!! ok tengok fish puas2 ok..suka dia dapat tengok fish berenang2 dalam tasik tu..

Tengok mummy ngan daddy dia bagi fish makan dia pon nak bagi gak fish makan tapi setiap kali baling roti tu tak masuk dalam air jatuh kat tepi rumput..nak suruh ke depan sikit dah jerit2 takut termasuk dalam tasik tu pulak..Raiisah kena baling roti kuat2, nanti fish tak dapat makan, cian fish..Nampak mulut Raiisah ke main bising nak bagi fish makan..hahaha

Eh eh ada turtle la Raiisah..tunggu turtle tu datang kat kita ok..dia nak roti la tu..hahaha

Cian turtle lapar ye..

Dah kenyang turtle tu pon bla..oooo dah kenyang tinggalkan kami macam tu je ye..tak cakap terima kasih pon..hahaha

Turtle dah takde dah mummy..fish pon takde dah..sejak masuk school ni dah banyak perkataan mummy faham..kalau tak asyik keluar bahasan Jerman jer, tak pon bahasa Jepon..

Raiisah ambil gambar mummy ngan daddy..ok mummy! tantikkkk!! pandai pulak dia snap..

Pastu Affan bawak Raiisah main playground..aku tak ikut dok tepi tasik jer layan panorama..

Turun papan gelongsor pon dah berani..siapa baca blog aku dari dulu mesti tau Raiisah ni penakut dia macam mana.. sekarang aktiviti lasak macam ni dia dah berani..Alhamdulillah lepas masuk sekolah, banyak perkembangan baru yang berlaku..

Nikmat hari hujung minggu..layan weii dok tepi tasik dengan angin sepoi2..rasa macam nak tido pulak aku kat situ..hahaha


Dah puas main jom balik..lepas ni nak pegi Bukit Jelutong, sekolah Raiisah ada buat seminar fast reading technique..wajib pergi..nak tahu macam mana teknik2 mengajar anak membaca..

Perut kenyang, hati pon gembira..

Makan McDonald's breakfast perut kenyang, hati pon gembira..phew..naseb la ada set ni boleh spend time layan dengan anak dari nak masak kadang tu tak sempat..hehehe

Moh la kita balik..dalam kereta ni sure tertido ni..hahaha

Kalo nak jugak Tikar McDonald's ni, korang ada dua pilihan.

1. Komen jer kat blog aku ni dan cerita la sikit "Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana......" Pastu tinggalkan email korang..jangan tak bagi email pulak nanti macam mana nak post Tikar McDonald's tu..

2. Ada cruiser HOTFM kat beberapa lokasi panas :
  •         Metropolitan Park, Kepong - 19hb March 2016 (Sabtu)
  •         Taman Botani Negara, Shah Alam - 20hb March 2016 (Ahad)
  •         Botanical Garden, Penang - 26hb March 2016 (Sabtu)
  •         Taiping Lake Garden, Perak - 27hb March 2016 (Ahad)
  •         Taman Rekreasi Bukit Indah, Johor - 2hb April 2016 (Sabtu)
  •         Taman Titiwangsa, KL - 3hb April 2016 (Ahad)



 piece : kathyjem 

62 comments:

ernahazwani said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana setiap hujong minggu suka pergi taman hutan bandar Johor Bahru dan tikar yang ada dah rosak. Pastu cantik belaka.

nurernahazwani@gmail.com

PEPIJAH said...

saya perlukan satu tikar McDonalds untuk family kerana saya pun nak pergi piknik dengan family macam Kathy jugak sambil makan Mcd Breakfast.Pasti syok! eh ni email ye : cikpijah@gmail.com ok bye!

Anis aka Mama Mila said...

Hi Kathy...

Im your silent reader... tetiba mengomen sini sebab teruja tengok tikar McD tu.

"Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana saya mahukan suasana piknik bersama keluarga yang selesa dan lebih ceria. Sebagai ibu muda yang aktif, Tikar McDonald's sangat mudah dibawa ke mana-mana dan designnya sangat menarik."

sitijamilahaliman@gmail.com

Milin said...

Hi Kathy. Best nya tengok Kathy and family picnic simple2 mcm tu. Saya dah lama sangat tak pergi picnic. Last pergi umor 24 mcm tu masa family day. Skrg umur dah msk 32 hehe. Anak pun dah 2. Bila dah ada anak2 jarang buat aktiviti outdoor sbb tak da masa sangat. Baca blog post Kathy ni bagi saya idea nak mula biasakan anak2 dgn aktiviti luar rumah mcmni. Jadi saya perlukan satu tikar McDonald's untuk family supaya anak2 saya dpt merasa buat aktiviti seronok mcm picnic ni. Sejak mereka lahir saya mmg tak pernah bawak mereka buat outdoor activities lagi. Hehe..

First time komen kat sini.. selalu jd silent reader je. Ok daa!

milinhazen@yahoo.com

aziekz said...

Saya perlukan satu tikar mcd untuk famili sebagai barang asas dalam kereta..mudah dan senang nak guna bila bila masa diperlulan..cantik.flexibke dan exlclusive dari mcd.pasti bangga milikinya:)

aziekz said...

Oops lupe dari azie....aziekamarul82@gmail.com

yaneebakar said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana mudah dibawa dan warna menarik.. sesuai untuk famili kecil saya dan anak2 saya mesti suka...
yanee
cheq76@yahoo.com

nanonano said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana kami kerap je picnic blh kata every weeks, sbb Kuantan ni xbyk tempat riadah utk anak2 sgt melainkan pantai je bersepah2, hehe so stiap weekend, xtvt kiteorg ke pantai je laaa.. biasanya duduk atas pasir cmtu je tepi pantai, kadang tu alas dgn slipar, hopefully ade rezeki dgn tikar ni, senang bw ke mana2 utk picnic, yeayy!

nona7684@gmail.com

wan! @ sYadZ .. shaM @ sHo said...

Congrats kathy preggy 2nd baby..raisah sebaya anak sulung saya..

Saya nak tikar mcdonald sbb saya selalu bawa hero2 saya lepak taman jubli, alor setar kedah..bg mkn ikan..main belon sabun..main layang2..kdg2 bw diaorg ke office..duk main kt bawah meja..

So ble guna lapik bila bersama anak2..

wan! @ sYadZ .. shaM @ sHo said...

Sori lupa letak email

rysha610@yahoo.com

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana......saya dapat meluangkan masa dengan anak-anak di taman dan dapat berpicnic dengan bersuka ria...hahahhaaa....boleh x ayat mcm ni...
heeeee... ni emel saya..
asmida2105 @gmail.com

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana......saya dapat berpicnic sambil meluangkan masa bersama anak-anak dan suami...
emel saya : asmida2105@gmail.com

Unknown said...

"Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana...

Selain daripada warna tikar MCD ni yg colourful & nampak sweet, tikar ini dapat juga menarik minat anak-anak saya yg susah utk fokus ketika makan. Kalau saya menggunakan tikar ini ketika berpicnic, ini akan memudahkan saya utk mengawal anak-anak saya untuk makan di atas tikar ini dan sudah pasti ayat yg akan keluar dari mulut anak-anak saya 'Wowww mama, bestla duduk makan atas ni"


Siti Hafizah Rofiee

sitihafizah.rofiee@gmail.com


idah said...

saya perlukan tikar McDonald's untuk family kerana ia mudah di bawa ke mana sahaja dan sesuai untuk seisi kelurga beristirehat semasa melakukan aktiviti luar rumah..
emel : jfy_2996@yahoo.com

khay ke'ai said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana saya dan keluarga juga akan berpicnik dan kami memang tengah mencari tikar yang bersesuaian untuk dibawa bersama.

anNurKhadijah@gmail.com

julia mubin said...

saya perlukan satu tikar mcdonald kerana tikar tue sgt cantik dan boleh foldable dan disimpan dlm kereta sbb anak2 saya sgt suka ajak ke pantai berkelah dan biasanya last minit plan dan surat khabar dlm kereta la jd alas duduk kt pantai

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana tikar yang comel tu sesuai untuk dibawa kemana-mana sebab tikar tu boleh dilipat dan disimpan di dalam kereta.

- queengal85@gmail.com

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonalds untuk family kerana saya dan family akan dapat menggunakannya ketika bersantai di masa terluang bersama anak-anak tak kira di taman atau di tepi pantai. Dengan adanya tikar Mcdonalds, tiada ragu-ragu nak letak makanan dan anak-anak boleh tidur baring sambil menghirup udara segar.

Yanti Ramli said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana mudah dibawa ke mana saja untuk picnic dan family program

fazyanti@ppukm.ukm.edu.my

Unknown said...

Hi kathy.. akak perlukan Mc Tikar sbb whole family mmg suke g hiking & picnic.. most of the time we all bentang surat khabar je utk duduk, mkn & solat so dgn ada nya mc tikar ni bole la kami duduk beramai2, enjoy the foods, secenary & do lotsa xtvt with Mc Tikar.

nuraida18@gmail.com

Anonymous said...

pandai mek chah tangkap gambar..nanti untie nak upah tolong tangkap gambar untie jugak la..hehehe

Unknown said...

Kak kathy.....
Comei nye la tikar tu...
Sy perlukan tikar tu sebab....
Sy ni rajin bwk ank2 picnic kt sungai...anak2 pon suka...tp tu laaa...bwk tikar gulung2 ni payah la.nl trun ke lereng bukit tu..kalo jatuh kang lg susah.dgn ank kecik2 lg..kalo ada mcTikar ni senang.msukkan dlm beg.nak trun lereng bukit pon xrisau sbb tgn dh xpyh kendong tikar lagi...haaa terimalah reason pjg lebor dr sy..hahaha..

Email sy sitinurzafirah@ymail.com

Mrs Pip said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana
ianya handy dan senang nak dibawa kemana-mana ... nanti boleh guna time piknik,
atau just duduk santai santai di bawah pohon mangga depan rumah sambil
makan mangga di bawah pokok T_T ... mesti awesome berganda ganda la mrs pip nnt kalau dapat tikar ni satu :))

pos la satu untuk mrs pip :)

sukasukasurirumah@gmail.com

what everr said...

Saya perlukan satu tikar McDonald's untuk family kerana senang bagi kami sekeluarga beriadah bersama-sama dan dalam masa yang sama dapat mengekalkan keharmonian dalam keluarga saya.


Peace,
mikaounik@gmail.com

eza said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana......untuk kegunaan saya dan cucu-cucu saya berpicnic.

tq..Faidzah Ismail

my email : dza.smile@gmail.com

nfr said...

Saya perlukan tikar McDonald's untul family kerana ianya sangat convenience, attractive, cute dan mudah disimpan didalam kereta serta boleh terus digunakan dimana-mana, sama seperti restoran McDonald's yang mudah kita cari apabila lapar. Tikar ini akan melengkapkan hari saya bersama keluarga sambil menikmati hidangan lazat dari McDonald's.

Nama: Farhana
Emel:naf9091@gmail.com

julia mubin said...

eh lupa nk bg email td juliaboobin@gmail.com

Unknown said...

Haii...saya perlukan satu tikar McD untuk family kerana dengan adanya tikar McD saya boleh teman anak saya yang obesiti g joging,beriadah dengan tenang dan selesa..sambil anak berjoging..mak lepak atas tikar McD..hihi..nih email saya..norasmah@ppukm.ukm.edu.my

http://sitishazwaniee.blogspot.com/ said...

Sya nk sangt tikar mcd ni sbb sy suka picnic nampak senang nak bawa selalu usung ja tikar besar alam hehehehe plzzzz nak tikar nk tikar syafniee@gmail.com

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana dengan adanya McTikar tersebut, secara tidak langsung dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan tanpa kita sedar. Mengambil contoh dari family kak Khaty saya lihat, dengan adanya Tikar McDonald's tersebut dapat meluangkan masa sarapan pagi family kak Khaty di Tasik Titiwangsa. Tanpa tikar tersebut, kebarangkalian tiada masa atau kurang masa akan diluangkan di tasik pada pagi tersebut. Jadi, saya berpendapat saya juga memerlukan tikar tersebut untuk disimpan di dalam kereta untuk hal-hal kecemasan mahupun aktiviti riadah bersama keluarga.



nurnabilanordin@gmail.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
YUSZ DESIGN PHOTOGRAPHY said...

Saya perlukan tikar mc donalds ni supaya dapat sama2 spend time dgn family untuk picnic kt luar..
yusz_design@yahoo.com

Unknown said...

Hai khaty

Saya perlukan satu tikar McDonald's utk family kerana saiznya yg comel & compact memudahkn utk kita bawa..senang nk selit dlm handbag pon boleh,hihi
Warna yg cun & cool juga menarik hati saya :)

tonziluv said...

saya perlukan Tikar McDonald's untuk family kerana dengan tikar ini saya dan suami dapat beriadah bersama-sama sikembar dan dapat menghabiskan masa hujung minggu bersama keluarga tercinta.

email: jel174_0510@yahoo.com

milasyamim said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana tikar tu cantik sangat n senang dibawa ke mana2 sje..hehehehe.. milasyamim@gmail.com

milasyamim said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana tikar tu cantik sangat n senang dibawa ke mana2 sje..hehehehe.. milasyamim@gmail.com

Pretty Sweets said...

Sy perlukan tikar mcd ni sbb xpernah lg bw ank2 g picnic,tp bile tgk entree ni sgt mudah,senang je n now excited sgt nk bw ank2 g picnic...
Btw,selamat preggy kathy,lame xkomen2 kt awak sbb segan nk komen selalu,semoga ibu & ank sihat..
Email sy ( fidzatikah83@gmail.com)

milasyamim said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana tikar tu cantik sangat n senang dibawa ke mana2 sje..hehehehe.. milasyamim@gmail.com

Unknown said...

salam...saya perlukan satu tikar mcdonald's untuk family kerana tikar tu lawa dan comel.. senang sy dan husband nak pakai untuk berpiknik dengan anak dekat taman..boleh letak dlm kereta sbb kadang2 x rancang pon nak lepak kat taman, bentang surat khabar je..huhu.. ada tikar mcdonalds ni best jgk.. aishah.mustafa88@gmail.com

Unknown said...

"Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana warna dan coraknya yang menarik perhatian..size yang kecil dan mudah dibawa kemana sahaja dan ianya sangat exclusive..selepas ni boleh la anak-anak berguling atas tikar mcd ni.."

email: tengkufauziana83@gmail.com

Unknown said...

hai Kathy,

bestnya kalau dapat tikar tu.. I always believe that spending time with family is the most valuable things in life...saya memamg suka sangat bawa anak2 pergi berkelah...pagi2 buat nasi lemak...lepas tu bawa lah diorang pergi tepi pantai....tengok keindahan pantai sambil makan nasi lemak yang saya masak tu...so bila ada tikar Mc Donald tu senangla kan...x payah nak bawak suratkhabar bagai.. kalau pegi swimming pool pun boleh guna juga tikar ni..kalau ada buat makan2 kat rumah pun boleh letak kat porch so budak2 boleh main atas tu. very useful...

jadi ini sebabnya saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family saya.

harap saya bertuah lah...

:)

siti.hajar@utem.edu.my

Nad Love Fad said...

Saya perlukan satu tikar McDonald's untuk family kerana tikar tu sangat berguna! Antaranya, saya pun berbadan 2 macam Kak Kathy tambah pulak ada sorang anak yang baru usia 2 tahun. Jika nak travel jauh, sangat la cerewet. Anak buang air besar la, ibu mengandung nak regangkan kaki la, suami mengantuk la. Jadi tikar McDonald's akan kami bawak siap siap dalam bonet kereta. Sampai je mana mana kawasan yang sesuai, hampar tikar, keluarkan set makanan drive thru by McD, siapkan anak, si ibu dan ayah pulak rehat cukup cukup. Berkelah sambil travel namanya. Baru la si ayah ceria dan tenang nak teruskan pemanduan :)

Terima kasih Kak Kathy.

NADIA
malibu_nd@yahoo.com

~♥dieyba_baby♥~ said...

"Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana kami sekeluarga memang suka sangat berPICNIC dan kami sekeluarga juga suka kan MCD, segala JENIS MCD... hehe.

adybahajoon91@gmail.com

Cici said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana kami sekeluarga gemar berkelah di hujung minggu dan saya tertarik dengan warna tikar yang ceria. selain buat tempat duduk, boleh jugak buat background untuk flatlay >,<

Cici said...

tadi lupa nak inc email =p ssmdhzrn@gmail.com

Saya layak untuk mendapatkan Tikar McDonald's untuk family kerana kami sekeluarga gemar berkelah di hujung minggu dan saya tertarik dengan warna tikar yang ceria. selain buat tempat duduk, boleh jugak buat background untuk flatlay >,< anak anak mesti seronok dengan warna ceria, gambar gambar pun mesti cantik :D

Saudah Salleh said...

Hi Kathy.

Saya naaaaaaaak sangat Tikar McD ni sebab, saya baru je discaj dari hospital.

Saya penat sangat sebab saya bekerja full-time, kemudian saya tolong bisnes suami saya part-time, lepas tu saya tengah buat research untuk keluarkan buku dengan guru saya, pastu ada pulak kawan mak mintak saya ajar anak dia tuisyen SPM.

Bayangkan, sebelum saya warded tu, tidur malam pun macam rasa sekejap je.

Jadi kalau saya ada Tikar McD ni, saya boleh ajak suami saya, berjogging dulu di Tasik Kelana Jaya. Sebab saya kena keluarkan peluh kalau tak nanti kena makan ubat dan masuk hospital lagi. Dah jogging, keluarkan bekal (beli kat McD), sambil makan breakfast, saya boleh bincang tentang bisnes suami dan sambil saya buat research tentang buku saya tu di bawah pokok yang rendang, dengan angin sepoi-sepoi bahasa. Haaaai bestnya.

Bahagianya bila saya dapat Tikar McD ni.

Saya doakan Kathy berjaya dan bahagia di dunia dan akhirat. Ameen.


saudahsalleh@gmail.com

wani ezryl * said...

salam kathy. cuba jaya! xD

"Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana saya nak 'unroll' Tikar McDonald's di spot-spot menarik bersama family kecil saya (4 of us!) sambil menikmati hidangan McDonald's di atas Tikar dan melihat pemandangan menarik. Tikar McDonald's; mobiliti dan bergaya, untuk family di mana sahaja."


ezrylpark09@yahoo.com

kissz said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana tikar tu cantik, senang dibawa paling penting tikar tu banyak kegunaannya!

bukan saja boleh dibawa piknik, malah boleh digunakan bila masa kecemasan! lagi satu tempat hot fm tu tak kaver tempat saya... abisss laaaaaa kempunan tak dapat tikar tu...

tq kak kathy!

missbalkhis@gmail.com

effa said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana......semasa saya meluangkan masa dengan family dan anak-anak di taman, tikar ini pasti berguna dan selesa serta kaler yang cantik sangat. Rugi kalau ber'picnic' di tempat yang cantik tapi keadaan tak selesa kan..Oleh itu, dengan adanya tikar ini saya dapat ber 'picnic' dengan gumbira seisi keluarga...

Ni emel saya..
efaridz @gmail.com

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana memudahkan saya untuk beriadah bersama keluarga tersayang dan mudah dibawa ke mana saja...

che_mas83@yahoo.com

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana saya tak ada tikar secantik tu..dan juga mudah untuk saya bawak kemana-mana dari saya bawak tikar rotan yang besar dan berat…dan banyak kegunaanya…pls nak sis :)

farahaishah.aziz@gmail.com

Unknown said...

Hai Kak Kathy,

Saya berminat dan nak sangat dengan Tikar McD (picnic mat) ni kerana tikar ni sangat menarik dan designnya yang cantik. Selain itu, tikar ni sangat praktikal kerana ianya boleh dilipat menjadi kecil. Ia amat memudahkan saya untuk membawanya apabila pergi picnic. Tambahan pula, Family Breakfast Box menjadi pilihan bagi keluarga saya. Senang dan mudah untuk dibawa bekal berkelah. Anak kecil saya pon sangat suka dengan pankek McD. Saya harap saya akan dapat Tikar McD (picnic mat) ini.

Emel saya : kuehkaras@yahoo.com.my

iman.nurina said...

Saya perlukan tikar Mcdonalds kerana saya & family sangat suka beriadah dan bersiar-siar..tikar mcd dapat memudahkan urusan kami..

iman.nurina@yahoo.com

maryjanelisa said...

aya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana saya suka giler beriadah bersama keluarga especially dengan anak anak... nak2 time petang2 sambil tengok anak anak main kat outdoor playground.

kecikobe@yahoo.com

cotton_candy said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana keluarga saya gemar melakukan aktiviti luar agar dapat mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan. Di samping anak-anak dapat berkongsi detik manis bersama. Ianya juga mudah dibawa ke mana-mana dengan reka bentuk yang begitu comel.

email : hotchocolate1403@gmail.com

Unknown said...

lupe nk bagi email.

yeeniez@gmail.com

Unknown said...

Hye kak Kathy,

Saya perlukan satu tikar McDonald's untuk family kerana saya dan family sgt shuke pegi picnic... Tikarnya kecil, mudah dibawa, ringan, jimat ruang penstoran dan paling penting cantik.............

Email saya: cahayacomey@gmail.com

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana senang nak dibawa kemana2 untuk berkelah meluangkan masa bersama insang tersayang...Family Breakfast Box menjadi pilihan bagi keluarga saya.family saya suka makan McDonald terutama suami saya memang peminat burger double cheese...
email saya : tutilemon@gmail.com

~♥dieyba_baby♥~ said...

"Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana kami sekeluarga memang suka sangat berPICNIC dan kami sekeluarga juga suka kan MCD, segala JENIS MCD... hehe.

adibahajoon91@gmail.com

Unknown said...

Saya perlukan satu Tikar McDonald's untuk family kerana saya akan berkelah di King's Park, Perth September ini.

Faizah

faizahm25@gmail.com

iylianashim said...

saya perlukan Tikar McDonald's untuk family kerana tikar tersebut sangat friendly user dan tidak perlukan space yang banyak selain senang untuk dibawa ke mana-mana. thank you :)

lia

iylianashim@yahoo.com

Unknown said...

Hi Kathy..
Sy perlukan satu tikar McD tu utk mudahkan sy beriadah n berpicnic bersama keluarga dan ianya mudah dibawa ke mana saja sbb so compact., even my kids can hold it.So proud to carry it everywhere cause the combination of the colour n the design was so nice.

Tq.

milyyne@yahoo.com