Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, August 20, 2009

Breakfast bersama C33ram00n

Pagi ni aku breakfast bersama C33ram00n di Restoran Mahbub Bangsar dekat ngan ofis aku.. :=) Giler awal dol aku sampai 7.30.. Tu yang pegi breakfast dulu..

Mamak teh tarik satu.. Eh dua!!

Dah lama tak breakfast ngn pompuan ni.. Sungguh nyaman skali dengan suasana ala2 sayup-sayup gitu.. Waaahhh!! layannn...

Mamak kasi tosei satu.. Tosei tak da.. Capati la.. Capati pun tak da.. Goreng2 jugak tak da.. Wut?? smue tu xde.. Apa punya kedai mamak da.. smue tak da.. Pelik sungguh!!

Aku baru ingt nak makan tosei.. Dah lame xmakan tosei tp xde.. :( keciwa.. Roti canai pun bley la.. Tapi nasib baik sedap.. Kuah Kari ikan die pun sodap..

Pas makan borak2 gosip2 dulu ngan Eira.. Pastu tengok jam dah 8.30.. Waaaa dh nk masuk ofis.. Boringggg.. On d way Eira nak anta aku..

Aku : Eiraaa malas nyer aku nak masuk ofis..
Eira : Asal..
Aku : Bley tak ko bawak aku ngi jalan2 dulu.. Malas dol nak masuk ofis..
Eira : Gilo ker ko..

hahaha.. Masuk ofis ngan penuh keboringan........

piece : kathyjem


3 comments:

Ceera said...

entah pompuan nie gile... aku lain la.. opis macam tak opis.. punchcard keluar masuk jam 5 pun takde hal, hahaha

[ LADYKiKi] said...

hahah same je rasanya.. cuma bzanya.. takde org lain nak handle ofis.. kalu ade.. maunya merayap² kat luar.

[z@ck] said...

bosan time keja ek?
hahaha..
zack plak x sbr nk bis blaja n keja..
=P