Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, August 26, 2009

PERUTKU SUDAH BERGENDANG GENDUT

HELP!! HELP!! TULUNG! TULUNG! Perut ku sudah lapar..........

Menyesal mkn kuih jer.. Ingt nk makan nasi tp macam malas jerrr.. Bukan malas takut gemokkk.. huhu nyesal nyesal... :(

Sahur td aku mkn kuih pelita ngn roti john jer.. Makan kuih pelita pun satu jer roti john 2 keping........ Ingt nk diet la konon.. yer arr dh 4 ari berturut2 mkn nasi 2 kali tambah.. Fuhh!! Giler byk.. Tau xper.. Tak termasuk makan watu berbuke..

Perut aku ni pun dh berlapis2 dh.. Tu yg kena kurangkn mkn nasi waktu sahur.. Aku xleh sebulan direct mkn nasi..Nnti tibe2 die akan berlapis2 mcm spay part tyre.. Tu yg bahaya tu..

Tengok jam.. Alamak!! lagik 7 jam tu nk berbuke.. Bley ke idok perut aku ni bertahan.. Ni pun die dh bergendang gendut tali kecapi kt dlm perut aku ni.. Perut byk kn bersabar ek perut...

piece : kathyjem

No comments: