Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, August 13, 2009

SPONSOR DOMINO'S PIZZA

Syok gile ofic aku ari ni.. Setiap hari ade jer orang yang baik hati nak lanje makan.. Macam semalam ade orng bagi keropok leko dari Kelantan.. Satu ofis dapat.. Tapi aku lupe nak ambik gambar.. Huhu..

Ni plak ade orang sponsor lanje makan pizza..
Hurmm syok2.. Tengah boring2 ni dengan keje tak banyak bley layan makan pizza.. Yeaahooo..!!! :)



Siap budak ofis aku sound lagi.. Kathy ni badan kecik makan kuat.. Oppss!!! lupe laks.. Terlebih makan la plak, aku ni kan dalam proses nk diet.. HUHU.. Nasib baik ade orng sound aku.. Kalo tak 2 kotak tu aku bley abis kan...kihkihkih..


K enjoy my minum petang ni sambil mendengar lagu Taylor Swift - We Were Both Young, When I first Saw You.......Heaayoohhh...

piece: kathyjem

1 comment:

[ LADYKiKi] said...

wahh sedapnya pizza.. =)


slm blogging.. ^_^