Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, August 18, 2009

Celebrate Besday HALIZA ADNAN

Ari ni celebrate besay Haliza.. Meriah sungguh walaupun celebrate kt ofis ajer.. Bos2 xde cuti..

Konon2 nak wat surprise tapi xjd sebab tuan punye badan sudah tau.. huhu

Hepi besday KAK LIZA yg ke 41..

Cup Cake yang comel.. Nak makan pun sayang sebab cute..

We ouls mkn cup cake ngan burger McMuffin with EGG jer.. Ok la dah ade orang nak lanje kan.. Makan jer la.. rezeki...

Sebelum tu ambik gambar ngan Kak Liza dulu.. Kak Liza yang terjelir lidah tu.. Kak Liza kalo ambik gmbar suke kuar kan lidah die..

Masing2 dah tak sabar nak nggap!!

Tengok budak2 ofis aku kalo makan masing dah tk ingat keje..

Budak2 ofis aku ni smue kaki kuat makan termasuk la aku.. Ari2 ade jer makan yang sampai kt ofis kteorng.. Hari2 ok bukan sebulan sekali..

Aku dah tak tau nak ambik yang mane.. Sebab smue cute miut..

Cute kan..

Ai tak makan cupcake ni.. Ai buat hiasan sebab comel sangat nak makan.. hahaha bley tak


Aku yang tak kenyang2..

Dulu sebelum aku masuk SYABAS kurus kering jer aku ni.. Skang ambik ko.. Dah tembam.. hahaha..

Ok daa..

piece: kathyjem

4 comments:

Ceera said...

41???

tapi tak nampak cam 41 pun..

kathy jem said...

haa. tau xper..nmpk awek muda kan..

mRs.aJaQue said...

leh la tolong bayo kan bil air..ahaks

kathy jem said...

bley ajer..