Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, August 26, 2009

GILER MAK BAPAK BESAR

Pelik sungguh ofis aku ni.. Macam2 ade... Ko ckp jer nk beli ape.. Semua ade jual kt ofis ni.. Betul cube korang perhati betol2 ni.. Ni bukan kt pasar ok ni ofis aku..

Kt ofis aku ni ade orng jual Udang Galah.. Pelik tk..?? Pelik kn.. Ofis punyer gah mcm ni pun ade orng jual udang.. Ni di namakn SYABAS..

Udang ni giler mak bapak besar.. 1 kilo dlm 10 ekor cume 27 hinggit jer.. Murah kan..

10 ekor 27 hinggit..

Tp tu la aku tk oder.. Rugi2...Tak tau pun.. Huhu.. Tau2 dieorng naik ofis bwk blk Udang Galah.... Tak tau la aku sape staff yg jual udang galah kt ofis ni.. Idak la aku tanya kt budak ofis aku sape yg jual nyerr..

Ni kakak2 ofis tgh dok sibuk basuh udang... KAKAK KER???

Ko tengok ni gile mak bapak besor udang galah ni.. Dah sama besar ngn tapak tangan..

Korang nengok tu.. Udang ni dah sama besar ngn saiz muka aku.... Xcaya cube tngk betol2.. Sama kan.. :p

Berbaloi woo klo dapt makan kann.. Kalo buat gulai ker masak sambal tumis ...peeerghh!! mesti terangkat buntut ni!!.. Tp tu la aku tk beli.. Xper nxt time aku nk beli.. :=)

piece : kathyjem

2 comments:

asna cute said...

lapanya perut asna masuk read blog kak katty nie.. drpd 1 page nie penuh ngan makanan...

*baru kul 9 lebih nie...

sedappnya...
kuih gelang...
sambal udang..
udang galah...

adoiiii~ pengsan la asna mcm nie hehe
=)

Ceera said...

huh.. puas makan nie kan...