Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, May 31, 2011

Hantaran Dari Pihak Lelaki dan Perempuan

Apa kata uolsss tengok dulu gambar hantaran ni sebelum aku post gambar nikah ngan sanding.. ;)

Dari hantaran perempuan ke pihak lelaki.. Harus merah.. Kaler feverat mak kan..!

Kalo sape berminat untuk menempah hantaran macam ni, korang boley lah singgah ke blog Chara Ku Studio.. Sangat puas ati decoration Chara Ku Studio ni.. Pasti memenuhi citarasa korang semua.. Harga pon sangat berpatutan.. ;)

********************************************************************************************************
Dari hantaran pihak lelaki ke perempuan..

Terima kaseh pada mereka yang membuat hantaran kami berdua.. :))))

piece : kathyjem

10 comments:

.:shura shushi:. said...

sis satu dulang Chara Ku Studio charge bape?

sha a.s said...

nice!

Shu Shinju said...

hantaran sgt cantik !!!!

kathy jem said...

Shura : satu dulang rm150.. ;)

kathy jem said...

Sha : tq darling..

kathy jem said...

Shu Shinju : ;)))) tq

**Bila Comel Jadi Comot** said...

wah cantiknya xsabar nak tggu hantaran diri sendiri lak

misscrab said...

aku ske sgt deco buah affan utk ko...pjm ide tu tau...haha.tp tatw bile akan buat.

kathy jem said...

Comel : waaahhh comel pon nak kawen gak ek..jgn lupe jemput tau.. hehe.. =)

kathy jem said...

Rakiah : ko nk kawen ker..bile???hehe