Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, May 22, 2011

Spaghetti dari Chef Affan

Bersemangat Affan hari ni nak memasak.. Semalam shopping barang dapur nak masak spaghetti la.. Konon aku nak masak la hari ni, sekali Affan mengofferkan dirinya untuk memasak.. Aku pon ape lagi laju2 la hayung kepala sambil Okey Bee... ;D

Affan : Takper huny..Hari ni bee masak untuk huny..
Aku : Wut???? Bee nak masak..
Affan : Alaaa spaghetti jer kot..
Aku : Okey bee.. Huny tolong b kacau jer ek.. hehehe ;P

Semangat laki aku nak masak untuk isteri terchintanya.. Ewah! Takper aku bagi die chan untuk bersilat kat dapur.. Selalu aku bersilat kan... hahahaha Mana muke aku????

Ni ha muka aku tak bangun lagi masih di atas katil sambil mengenyeh taik mata.. hohohohoho

Affan : huny dah siap spaghetti bee.. Cube huny rase rase sedap tak..
Aku : Sedapppppppppp!!! Jap nak mandi dulu baru makan.. ngeh ngeh...

Eeeee tak senonohnyer isteri mandi tak nak terus makan... ekekeke Hari ni Affan sangat rajin.. Tak tau mana mood rajin die tibe2 mai..

Tu diaa Spaghetti hasil tangan Affan sudah siap mau di masuk ke dalam mulut..

Hari ni no more rice coz masing2 dah muak makan nasi.. :)))

piece : kathyjem

8 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Bertuah dapat laki macam ni, rajin turun dapur... Lepas ni suruh dia masak lauk masak lemak cili api ketam pulak yer... Hehehehe... :)

Chekgu Azrine said...

beruntung husband masakkan ye

salam perkenalan

http://azrinzfamily.blogspot.com

kathy jem said...

ChiLaBaey's Spot : sbb tu sy kawen ngn die..hehehe ;P

kathy jem said...

Chekgu Azrine : hai Chekgu Azrine slm perkenalan jugak.. ;)

sha a.s said...

bagus bagus...tolong-menolong...ke si hunny tu yg malas sbnrnye??? ekeke..gurau!

kathy jem said...

ekekeke..malas utk satu ari xper.. ;D

wanda arry said...

suh affan letak resipi la..nk test msk owg len punya resipi laks

kathy jem said...

Wanda : hehehe..lain kali sy letak resipinyer ek.. ;)