Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, May 1, 2011

Udang Galah Di Terbangkan Khas Dari Sarawak

Jemput makan semua...! Hari ni aku masak Udang Galah... Dan ari ini jugak first time aku masak udang galah sebesar tapak tangan ni.. Sila percaya , selalu mak aku masak terus ngap masuk dalam mulut kali ni no more terus ngap.. Menari joget kat dapur dulu baru leh makan dengan hati girang..

Puas ati la dapat masak sendiri.. En. Suami belasah sampai 3 ekor tapi kepala udang tu semua die tak makan kasi aku.. Aku makan satu ekor jer, belasah smue kepala udang yang en.suami bagi kat aku tu.. Giler indah dapat hirup2 kepala udang tu... TERBAEK DARI SARAWAK LAH UDANG NI..... Tenkiu kakak ku Zura Jem.. mmuah ;*

8 ketul aku masak ari ni.. Tinggal 3 ketul jer untuk makan malam.. Kalo makan malam la.. hehehe

Perut sudah kenyang mau beristirehat lerrrr.. daaa~~

piece : kathyjem

4 comments:

Scha406 said...

gile bapak besar..takot pulak nk mkn..ehehe

KiKiHanakO said...

wohh..dari sarawak..giler jauh.. sedap uwaaa aku alergic... tapi sumtimes aku pulun gakk..

kathy jem said...

Sha : kepala die sangat best dan sedap.. hehe

kathy jem said...

Kiki : owh ko alergic seafood ek..mesti tak bestkan...huhu