Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, April 29, 2014

Jom Join Guess Blogger Award

Perhatian Semua BLOGGER!

Kami ingin berkongsi pendapat fesyen dan inspirasi anda dengan kami. Anda hanya perlu mengikuti dua langkah di bawah untuk disenarai pendek untuk pertandingan ini.


Siapa suka pakai denim boley join contest ni.. Sori lambat bagitau korang.. T_T  Aku pon last week baru tahu contest ni semalam baru submit..huhuhuhu

Hadiah die menarikkan.. Korang join jer mane tau rezeki berpihak dekat korang.. Just ambik gambar diri korang dengan menyarung denim dan dan beritahu mengapa denim melengkapkan gaya korang dalam 50 patah perkataan.. Dah itu jer.. =)

Ingat besok last day tau untuk korang join contest ni.. Cepat godek PC cari gambar korang pakai denim yang rase-rase paling cun paling ranggi boleh hanta terus di sini..  ANUGERAH BLOGGER by EH!

Terma & Syarat:
Pertandingan ini terbuka kepada semua penulis blog perempuan berumur 16 tahun & ke atas yang tinggal di Malaysia, yang telah secara aktif menulis blog sekurang-kurangnya sejak enam bulan yang lalu. Keputusan hakim adalah muktamad dan EH! berhak untuk menolak atau membatalkan penyertaan yang tidak lengkap. Sebarang surat-menyurat tidak akan dilayan. Kakitangan Blu Inc Media Sdn Bhd dan semua penaja

piece : kathyjem

3 comments:

Zaza Abdul Latif said...

I dah buat entry ni bulan lepas lagi
http://zazaabdullatif.blogspot.com/2014/03/blogger-award-2014-dibawah-oleh-eh.html
means contest ni blom tutup lagi yer..

kathy jem said...

ZazaMyMoon : wow dah lama tu..i baru last week tau baru smlm submit..hehehe

Cekgu Norazimah said...

mcm best jer, kena godek2 gak cari gambo dlm lappy..hehe