Klik Yer!! Mekasih...

Friday, October 10, 2014

Juara Futsal

Hari ni lawan persahabatan futsal bersama Media besok tu tournament futsal SYABAS pulak..gila laaa..semua pon ko nak masuk Kathy tendang bola pon tah mana2 perginya..hahaha..

Tercabut kepala lutut dua hari berturut-turut main futsal.. Malam2 menagih simpati kat Affan suruh urut kaki lenguh..B tulung urut kakiiiiiiiiiiii kaki lenguh niiii.. Haa nak sangat fustal kannn urut sendiri.. eeee mintak tulung urut sikit jer pon nak berkira b niii.. nanti b sakit tak nak urut badan b, urut sendiri badan tu.. Ok la ok la..tah sampai 5 minit ok dah.. Loooo kejapnya..

Seperti biaser gaya kena ado terer tak terer belakang cerita..bahaha

Tudung kena pakai tudung syria pakai shawl aku rasa mau tinggal anak tudung jer atas kepala..haha

Awal pagi dah terpajak kat Ferro Futsal Subang..

Lelaki belakang kiteorang tu orang kuat PEKA.. Setiap kali terserempak dengan aku dok la tanya aku, Kat takde ker kawan2 ko yang tak kawen lagi kenal2 la kat aku.. haaa Nah Azizul aku dah promote dalam blog aku ni. Siapa2 yang berminat nak berkenalan dengan dia boleh wassapp aku ok..kekekeke

Penat main futsal ngan media pon tak hilang.. Nampak muka pon sembab tak cukup tido tak cukup rehat..Ingat katil jer tapi demi perjuangan menuntut kekalahan last year ku gagahkan jugak.. =P

Yang kelakor ada 2 team wanita jer..kakaka Tak best la 2 team jer masuk bertanding dah tentu2 Juara naib juara dalam tangan..hahaha Tahun ni ramai distric SYABAS tak hantar wakil.. Last year tak silap aku ada 6 ker 8 team yang join..This year 2 team jer..sedih tul..Lelaki tak silap aku ada 38 team kot..

Masa ambik hadiah tak semua ada..yang stay kiteorang ni jerla.. Yang lain lepas perlawanan terus cabut balik ada hal..

Alaaa 2 team jer pon boleh la dapat Juara.. hahaha Kalo ada 10 team join tentu2 team kiteorang paling last..bahahaha

Permain Terbaik.. hahaha Jangan tertipu ye tu lakonan semata-mata..Pinjam piala budak laki punya..Sendiri nak dapat permain terbaik memang dapat mimpi jer la..

piece : kathyjem

5 comments:

Chekgu Azrine said...

Neway tahniah kathy..

MOMMYLIN said...

gaya seorang juara... ihihih...

HanNis SaNia said...

Hihihi tahniah. I pn slalu masuk futsal kalau anjuran opis. Mau sakit badan2 ni haaa mlm tu

Alueyah said...

Canteknya hanis tu...suweeeeet jer tgk

Alynn Azmi said...

Suka tengok Kathy! Slim and cantik je selalu :)