Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, September 1, 2009

1 day di Miri Sarawak

Atas urusan keje aku terpaksa la meninggalkn familyku n rakan2 ku.... huhu... pegila aku terbang ke Miri Sarawak selama 3 ari..

Flait kol 8.30 so kol 4 lebih lebih aku ngn budak2 ofis dh terpajak kt Kl Sentral ERL sbb kena smpi KLIA awal 1 jam.. huhu ko bayangkn kol brape aku kena bangun.. Dh la tido lewat packing2 barang.. huhu.. sungguh letih..

Aku ngn budak2 ofis naik ERL... setengah jam gaks kteorng dlm ERL..

Tk sabar nk ngi Miri..

Yuuhuuu!! Nk ngi Sarawak.. :)

Menunggu untuk terbang...

1 jam kena tunggu flait.. huhu busan2.. Masa tgh tunggu ni aku dh rase semacam jer.. huhu uper aku tuuuttt bendera merah sudah datang.. hahaha.. Buat penat jer aku bagun awal2 nk sahur.. huhu

Mase ni hujan turun renyai2.. (dalam hati harap2 aku slmt sampai Sarawak) huh! Nasib baik naik MAS klo naik AIR ASIA mahu aku dh kecut perut jer sepanjang jalan..

Naik AIR ASIA aku kureng skit bkn ape takutttt pas tu lak rase cam naik bas ekspress jer.. Ruang tempat duduk lak sempit.. Pas tu lak AIR ASIA Flait die kn kecik klo terhempas compom nyer sakit.. Biar la aku naik MAS klo terhempas pon x sakit body die kn besar.. hehe

Banyak songeh lak aku ni.. Naik jer la dh company nk bayor kn.. Kalo aku bayar compom nyer aku xnk pg.. So jgn bayk ckp naik jer ape yg company mampu bg...khihihi!

2 jam aku dlm flait akhir nya selamat gaks aku sampai Miri Sarawak....


Welcome to SARAWAK..

Naik teksi menuju ke Hotel.. Dalam teksi pakcik ni sungguh pelik.. Korang tau ape yg pelik.. Tengok die pakai ape..

Topi sabut.. Ha aku xtau la ape kebenda nyer nk kate topi pun ade nk kate songkok pun ade.... Tp bile tngk lama2 geli la plak sbb die di buat dr sabut kelapa yg bahagian atas tu.. Aku snap diam2.. hehehe

Dalam 15 minit smpi hotel.. Aku menginap di Hotel Imperial.. Bwh hotel ni ade shopping compleks...

Ni la bilik aku menginap..


Bilik aiyor pun nk ambik kah!!


Smpi hotel aku terus tido tk hingat sbb sakit senggugut sudah datang.. Xde mood nk kuar.. Petang dlm kol 5 br terjaga.. Sakit senggugut pun dh ok.. :)

Nnti aku letak lagik ek gmbr2 aku kt sana.. Tungguuuu!!!

piece : kathyjem

4 comments:

Ceera said...

tak sabar nak tengok gambar ko...

honeysour's blog said...

cepat ye taruk gambar2 nye...
tak sabar tak sabar...

IxoR@ said...

yeayy...more pictures pls...

bekerja sambil berjalan-jalan....

:D

kupu-kupu_cinta said...

btul2...x sabo nak tgk pic sis kat sana..