Klik Yer!! Mekasih...

Sunday, September 20, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DI HARI RAYA PERTAMA

Hai smue.. Salam Raya dari ku KATHYJEM.. Di harap ari yg mulia ni korang smue bergumbira menyambut Hari Raya Aidilfitri bersama keluarga yg tercinta dan juga saudara mara, sahabat handai dan juga orng yg tersayang..

Kepada kawan2 ku smue aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN...

Dan juga kepada pembaca blogger ku ni.. Harap korang semua menyambut raya dalam keadaan hepi..

Ampun maaf jika kalo ade terkasar bahasa ker, menyakitkan hati korang ker, mengumpat korang ker, gosip2 korang kt belakang ker.. Aku memohon maaf tau.. Halal kan mkn minum aku selama ni.. ewah!!... Kosong2 ek dari aku KATHYJEM..

Ok la nk siap2 pegi beraya di rumah saudara-mara.. Tahun ni aku raya di perak.. yeeeaaahoo.. :)

piece : kathyjem

No comments: