Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, September 3, 2009

2 day di Miri Sarawak

Ari ke 2 aku di Sarawak... Kol 1 bersiap utk kerja.. Kol 3 dh kena stanby coz kol 4 YB datang melawat Bazar Ramadhan..

Sementara tunggu YB sampai aku pon nengok2 la ape yg menarik kt bazar miri ni.. Nk carik laksa Sarawak tp xde jual.. huhu keciwa..

Kt bazar Sarawak ni banyak yg jual ikan bakar, kek Sarawak... Kek Sarawak ni sngt coloufull mcm2 perasa yg ade.. Aku beli perasa strawberi, pandan n masam manis..

Kt Sarawak ni terkenal ngn Ikan terubuk masin.. Aku tkde la suke sngt mkn ikan terubuk ni.. Xsuke sbb byk tulang klo mkn mesti aku tercekik nyer...

Ikan terubuk masin..

Ayam masak dalam buloh.. Dalam buloh tu ade Ayam tau..

Kek Sarawak harga dlm rm15- rm18...

Me beli 3 Kek Sarawak.. 1 lagi bos lanje... :)

Dalam kol 4 lebih YB smpi.. Terus die round satu bazar ni dh kata melawat kn.. Giler mencabar aku nk ambik gmbr tgh orng ramai2 ni dgn asap berkepul2 kuar..(asap ikan bakar) huhu nasib baik la aku ni pro klo tk mesti gmbr byk xjd..... hehe sekali skala nk up kn diri ape slh nyerr... :p

YB melawat bazar ramadhan

YB masak ikan bakar..

Dalam kol 6 aku terus berlari pg hotel coz nk ambik gmbr bsday YB n majlis berbuka puasa plak..

Menunggu utk berbuka..

Ikan terubuk goreng.. Aku tk mkn pun.. Susah nk makan pakai pisau ngn sudu.. eceh alasan.. padal mmg xsuke mkn pun sbb menyusahkan aku pas tu lak dh la byk tulang.. huh

Beraneka kuih muih.. Kek Sarawak pun ade jugak..

Dalam kol 8.30 event pun selesai.. yeeeahhho!!.. tu jer keje aku mengambil gmbor.. Tk susah pun... Snap2 ape yg perlu selesaiii..

Gumbira event sudah selesai... Muke aku senget mcm tgh menyelam... khihi

Aku sorang jer yg xsopan.. yg lain smue berpakaian sopan.. Dh kate photographer tk kan pakai baju kebaya lak... Sangat tk sesuai..

Smue tgh giler..

Piece of me

Bergumbira dengan budak2 ofis...

Budak2 ofis aku ni bley tahan gile jugak.. Korang tngk ni..



Haa ko tgnk sblh tu sape.. hehe

Pas abis event we ouls pg karaok .. Wut karok di bulan pose.. Abis tu dh bos ajak pg jer la.. Bos nk lanje.. yeeehoooo yaa beda bedu..! Ni kalo bapak aku tau compom nyer kena maki..

Karok di Rex Box.. Bkn RED BOX ok rex box.. Sebut betul2 REX BOX

Tk best arr karok kt sini byk lagu cina.. Lagu melayu seceput jer.. Aku menyanyi pun ala2 jer..

Masing2 tgh fill

Fill la sangat..

Bo Isa n Bos Halem.. Bos aku menyanyi tk hingat dunia.. lalalalalililililulululu!!

Kteorng karok smpi kol 1 jer.. Nnti nk kena bangun awal sahur.. Mlm kena packing2 barang coz sok nk blk dh.. huhu..

nnti aku jaja gmbr waktu nk blk plak.. huhu

piece : kathyjem

3 comments:

Liyana said...

akak tak makan mee kolok???uish...feveret tuh kalo gi sarawak!=)

{ Miss Syahira } said...

salam kak kathy.

best kan dapat bos yg sporting :)
bos sy kalau free/ br hbs project so ala2 nk celeb je mesti belanja budak2 office karok.
tak la selalu but at least nampak la dia appreciate staff dia pun dah ok.
:)

Ceera said...

wowwwwwwieeeeeee

gambar dengan budak2 opis memang tak hingat punye.. siap berbaring2, hahaha