Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, September 3, 2009

1 day Bebuka di Miri Sarawak

Bersiap2 utk berbuke... yeeehoo!!!

Bos kate nk bebuka kt luar nk cari gerai makanan seafood yg sedap2 tp last minute tk jadik berbuke kt hotel jer sbb xsempat nk cr.. So mkn jer kt hotel..

Yg best nyer buke kt Sarawak ni cepat.. Kol 6.30 dh berbuke.. :)


Cewahh!! Berbuke konon.. Macam la aku ni pose.. huhu.. Walaupun xpose aku xmkn ape2 tau.. Sungguh baik!..Ibaratkan mcm pose.. Bagus tul aku ni!! wah perasan.. Mai tengok ape yg aku berbuke..


Makanan campuran.. wah smue nyer aku nk ambik rambang mata jp.. Dalam 1 pinggan ade spegati, tahu, sotong, tiram, ketam, ikan masak lemak cili api, kambing n kentang...

Masa utk berbuke.. Eceh!! mcm la pose.. :p

Sushi King.. King la sangat!!


Makan Ketam.. Ketam die xbrape sedap.. Manis.. Kt Hotel Imperial ni bnyk masakn manis.. huh tk sodap.. bukan selera oden..


Sblh kanan aku yg pejam mata tu Kak Liza.. Kiri Kak Shima... Dieorng ni pun mkn tk hingat.. Lagik2 Kak Shima smue die nk try... hihi

Kuih muih..


Buah Salak..

Buah salak ni mmg sedap dn manis.. Tp nk mengopek nyer satu hal lak.. Kulit die kn keras aku kopek smpi berdarah2 jari jemari ku ini.. huhu terseksa rase nyer nk memakan nyerrr..

Korang tau waktu aku tgh kopek buah salak ni tibe2 mucul 3 ekor ulat tgh kuit2 nk kuar.. Ha ko terus aku terbantut nk mkn..


Di sebab kn terbantut nk mkn buah salak.. Aku terus ngap mkn buah taruk cokelat ni.. fuuhh layannnn.. Tgh datang bendera merah ni aku mmg suke mkn manis2...

Puding lemon...

Buah buahan taruk asam boi...


Ais Krim color full.. yumyum..


Kek Cokelat.. Byk kn aku mkn yg manis2.. Yg pedas xlalu nk mkn...


Ko tngk tu siap ade band lagik tu...

Bley tk dieorng ni nyanyi lagu rock, blues smue tu.... Pasang la lagu nasyid ker lagu raya ker... Br la rase nikmat bulan puasa kan... harus la dengar lagu baik2.. ewahh tibe2 jd baik lak...


Pas mkn ape lagik.. Masing2 perut sudah kenyang.. kite bergambar.. Aku dh mcm jo-on jer..

Ambik gambr pun masing2 mcm orng sakai.. hehe

Pose bersama bos..

Pose gedik kt tepi kolam..

Besar gaks Miri ni kn.. Cube korang tgnk..

Besok tu sudah start kerja...

piece : kathyjem

3 comments:

Ceera said...

wowwwwwwww.. banyak siot ko makannnnnnn..

bagus2..

kupu-kupu_cinta said...

huhuhu..nmpk sedap sume nye...adoii ade cake coklat td..

kat blog kak ceera pun td ade cake..ni yg lbh berkobar2 nk mencari cake coklat...

lama x mkn ni...

et said...

melihat gambo2 mknn d kala ku kelaparan mmg menguji iman..DOGAANNNNNN~