Klik Yer!! Mekasih...

Monday, September 7, 2009

Berbuka dalam Kelaparan Di Masjid Shah Alam

Kol 4 aku dh terpajak kt Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah dengan jubah tudung baru.. sukeeee.. Kasut jer yg tk baru.. wahh melampau smue nk br.. haruslah kan..!

Ari tu ade Majlis berbuka puasa ngn anak2 yatim bersama Sultan sempana sumbangan PUNCAK NIAGA SDN. BHD. dan SYABAS..

Ari tu aku di tugaskan menjaga media xbertugas sbg photographer sbb xleh pompuan yg ambik gmbr.. sbb ape..?? sbb tk leh pakai suar kena pakai baju kurung.. Tk kn sbb tu kots.. Iyeee la... Tk aku nk ambik gmbr ngn pakai baju kurung kebaya.. sngt tk sesuai ok..

Lg pun tk kan aku nk berhempit2 ngn photographer lelaki dgn aku pakai tudung.. huh sngt tk bagus... Time tu ko kena berhempit2 bersesak2 nk ambik shoot yg bagus..

Mase ni br smpi...

Sampai2 dh kena buat kerja.. Kena urus dn pastikan media dpt tempat duduk..

Ni la barisan urusetia dr SYABAS yg cun melecun.. :p

Anak2 yatim, warga emas, ibu tunggal dan orang kurang upaya tgh menunggu ketibaan Sultan..

Tepat kol 5 Sultan dn orng2 kenamaan smpi..

Sultan dn Tan Sri Rozali menyampaikan sumbangan pd penerima..

Kol 7.19 berbuka la kteorng.. huhu Time ni sedih xdpt mkn sbb kena selesai kerja dulu.. :(

Makan bubur lambuk jer dulu.. Xambik gmbr sbb dh xde tenaga dh time ni.. kehausan tahap cipan.. Dengan panas nyer tk hingat..

Walupun perut i lapar we ouls hepi..

Warga SYABAS CCPA & PPUB yg bertugas..

Berlatar background Masjid Shah Alam..

Bile aku pakai tudung ramai bdk2 ofis aku ckp mcm muka kakak aku.. harusla kan kakak cantek adik pun cantek gaks.. waahhh perasan.. :p

Dalam kol 10.30 selesai acara majlis.. Pulang dengan perut lapor..

Smpi umah

Mak : Ha cam ner berbuka kt Masjid best makanan nyer..
Aku : Best ape nyer.. Xdpt mkn.. Mkn bubur lambuk jer.. Sbb kena settle kn keje.. :(
Mak : Ha tu la baik ikut mak ngn abah pg makan kt Istana Budaya.. Lagik best.. Makan sedap mcm2 jenis makan ade..

Adik aku siap tunjuk gmbr makanan yg die makan.. huhu sngt jelas n bengang..
Kalo korang nk tau murah jugak mkn kt Istana Budaya satu kepala rm35 hinggit jer.. Klo tau mcm ni baik ikut mak aku ngi Istana Budaya tp tul nk wat camner kena keje kn.. :(

piece : kathyjem

4 comments:

[z@ck] said...

cantik la akk pakai tudung..
=)

Ceera said...

kathy, bila lagi nak bertudung, hahahaha

sueliah said...

ada ckit2 cam muka serina ank chef wan tu..manis ar btudung ..sweet je

kathy jem said...

[z@ck] : cantek ek..time kaseh..
Eira : Tunggu cahaya keimanan turun br la aku pakai..huhu
sueliah : yekerr..xde la lain la.. anak chef wan tu lawa sape la akak ni..eceh! hehe