Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, July 12, 2012

Dapat Buah Free... Weee!

Wahhh kemain hepi mak buyung ni dapat buah koko.. Tu yang untung ngi Tabung Budi SYABAS ni asyik dapat buah free jer... Tak sabar balik ni nak makan.. Last makan buah koko tak tau tahun biler, lama kot tak makan buah koko.. Hampir lupe rase die macam maner.. hehe =P

Geng Syabas dan Puncak Niaga...harap2 rase die manis.. =)

piece : kathyjem

6 comments:

Mooniqueen said...

Lamanya tak jumpa buah koko ni.. Rasanya dah lebih 1
20 tahun tak makan kot...

Ibu ADAM AIDIL ALIF said...

Eiii.. Tak tau dan tak pernah makan ponnn... Bgtau ek apa rasa diaaa...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

nanti share ye, camne rasa nya :)

wanda arry said...

sedap x akak??mcamna rupa dalam dia?

Fatyha Rahman said...

salam... kt mana nak dpt buah koko ni ye?? sye nak beli lah... (ngidam) hehe..

Fatyha Rahman said...

salam... mana nk dpt buah koko ni ye? sya nak beli sebiji dua... mengidam la pulak... :)