Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, July 21, 2012

Hari Pertama Berbuke Masak Lauk Paling Simple..

Siap sudah juadah berbuke puasa ari ni.. Tahun ni adalah kali ke 2 berpuasa sebagai isteri dan kali pertama berpuasa dalam keadaan mengandung.. hehehe Alhamdulillah.. ^_^


Korang masak apa ari ni?? aku simple jer.. Nak pegi bazar ramadhan macam maleh.. Besok jer la ngi bazar ramadhan lagi pon besok nak berbuke kat rumah mak mertua sebelum tu leh singgah.. Bahaya awal2 ngi bazar ramadhan ni sure semua nak sapu..hahaha


Lauk pertama yang aku masak ari ni..


Ayam masak gulai lemak cili api bersama kentang.. Tibe2 ari teringin nak makan ayam gulai lemak.. Nasib Affan tak kisah aku nak masak lauk ni.. Die telan je janji sedap.. =P


Lauk ke kedua sayur kacang panjang goreng udang..

Senang masak awal2 leh rehat dok depan tv.. Kang masak lewat takut kelam kabut kat dapur.. Tunggu azan maghrib jer ni.. hehehe SELAMAT BERBUKE PUASA SEMUA!!!

piece : kathyjem

3 comments:

Chekgu Azrine said...

Sedap sgt nmpk...hehe..terliur trus..semoga kuat berpose..

liza♥aufa said...

sdp~

Nur farahiza said...

kak bagi la recipe sayur kacang panjang goreng udang . menyelerekan betol . heheh =)