Klik Yer!! Mekasih...

Monday, July 2, 2012

Berbaloi Tengok Perlawanan Bola Spain vs Italy...

Yeaaa!! sepanyol mengekalkan kejuaraan yang dieorang menangi 4 tahun lalu dengan menewaskan Italy 4-0 semalam.. wehuuu!! Berbaloi gak aku berjaga nak tengok bola.. Walaupun Germany tak dapat masuk final aku tetap sokong Germany.. huhuhu 

Affan konon nak teman aku tengok bola.. Last2 aku tengok sorang2... Semangat mak buyung nak tengok bola ni.. hahaha Tu pon Affan terjaga bile game dah abis.. Puuii la bee konon nak tengok bola sama2.. Tu la siapa suruh tido lambat.. Tengok macam huny awal dah tido.. So takdela susah nak bangun.. hehehe

Antara semua pemain Spain aku pilih Torres sebab die hencem.. Eeeee gatai!!! hakhakhak.. Ingat masa second half tu nak tido sebab dah tau Spain akan menang sekali tengok Torres masuk pandang terus tak jadi tido.. hahaha I suke tengok Torres main uolsss dengan gaya die tu.. Ewah!

Dan tahniah jugak kat Torres dapat kasut emas!!

Apa2 pun tahniah la yer Sepanyol... Penyokong Italy jangan bersedih yer.. hakhakhak Lagi2 tengok Mario Balotelli lagi kesian.. ;P

piece : kathyjem

1 comment:

eLLy said...

Empat kosong Oooo.... :p

oH my June!! Meh baca !! ;)